0

با کریمی مشکل داشتم اما او بزدل نه، شجاع است

  • کد خبر : 244679
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

مدیرعامل سابق پرسپولیس که در برهه‌ای به شدت با علی کریمی دچار تنش شده بود، نسبت به حرف‌های کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد و شماره هشت سابق تیمش را انسانی شجاع نامید.

رویانیان: با کریمی مشکل داشتم اما او بزدل نه، شجاع است

مدیرعامل سابق پرسپولیس که در برهه‌ای به شدت با علی کریمی دچار تنش شده بود، نسبت به حرف‌های کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد و شماره هشت سابق تیمش را انسانی شجاع نامید.

به گزارش افق نیوز، در چالش میان محمدرضا ساکت و علی کریمی بخشی از صحبت‌های طرفین به سمتی رفت که در نهایت سرمربی پرتغالی تیم ملی با ورود به آن، شماره هشت محبوب فوتبال ایران را با لفظ بزدل خطاب کرد. اتفاقی که با واکنش تند فوتبالدوستان همراه بود و حمایت آنها از علی کریمی را نیز به همراه داشت.

در بخشی از صحبت‌های طرفین هم محمدرضا ساکت مدعی شده بود که همکاری با ۶۰۹۰ با اطلاع باشگاه‌ها بوده و بخشی از درآمد حاصل از این سامانه نیز در اختیار باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال قرار گرفته است. اتفاقی که باعث شد با محمد رویانیان، مدیرعامل وقت پرسپولیس در آن مقطع همکلام شویم و نظر او را در این رابطه جویا شویم.

سردار رویانیان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: من ابتدا یک گلایه از آقای ساکت داشته باشم. ایشان دوست من است و نمی‌توان تلاش‌هایی که داشته را بی‌توجه بود اما مگر می‌شود ایشان هر اتفاق و مشکل بدی که شکل گرفته را مربوط به قبلی‌ها بداند؟ مگر ایشان جزو همان قبلی‌ها نیست و تازه به فدراسیون فوتبال آمده است؟ طی چند سال اخیر همواره آقای تاج و ساکت با سمت‌های مختلف در فدراسیون حاضر بوده‌اند و چطور درباره قبلی‌ها حرف می‌زنند؟

وی ادامه داد: علی کریمی چهره قابل احترام این فوتبال است. شاید او بتواند در خصوص فوتبال بهتر از هر کارشناسی حرف بزند و مدعی باشد اما کاش در قبال مسائل مدیریتی فرد دیگری را در این مناظره کنار خود داشت. این عادلانه نبود که علی کریمی را کنار رینگ گیر بیاورند و شاید تنها عدم تسلط او در مسائل مدیریتی باعث شد تا نتواند بخشی از ادعای خود را به اثبات برساند. با این حال همین حضور و جسارت او قابل ستایش است و همواره همین رفتار را داشته است. اما آقای ساکت عزیز چرا همه اشتباهات را متعلق به قبلی‌ها می‌دانی وقتی خودت هم جزو قبلی‌ها هستی؟

رویانیان که در دوره مورد بحث در خصوص سامانه ۶۰۹۰ در راس مدیریت باشگاه قرار داشت در خصوص اینکه آیا از این قرارداد اطلاعی داشته‌اند و مبلغی از آن با توجه به ادعای دبیرکل کنونی فدراسیون و مسوول بازاریابی سابق در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته گفت: یادم نمی‌آید اسم سامانه چه بود اما هیچ سهمی نصیب پرسپولیس که نشد هیچ حتی مذاکرات خودمان برای دستیابی به این سیستم درآمدزایی را متوقف کردند. ما خودمان به دنبال اجرایی کردن این طرح در باشگاه بودیم اما گفتند که انجام نشود و در نهایت هم هیچ سهمی به باشگاه نرسید. اصلا همین طرح همزمان پارسال که باشگاه‌ها ۳۰۹۰ و فدراسیون با فناپ و دیگر سامانه‌ها به اجرا درآمد که باعث مشکل شد چه بود؟ چرا کسی نگفت آخرش از سامانه ۳۰۴۰ که در مقطعی تبلیغ می‌شد چه بود و چه سرانجامی یافت و در آن زمان منافعی که به فوتبال رساند چقدر بود؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس که در زمان مدیریت خود در این تیم بزرگترین مشکل را با علی کریمی داشت و بارها اظهاراتش علیه این بازیکن سوژه اصلی رسانه‌ها و هواداران شده بود، در خصوص مشکلی که اکنون کی‌روش و علی کریمی با آن مواجه شده‌اند و سرمربی تیم ملی او را با لقب بزدل خطاب کرده گفت: من و علی کریمی شاید مشکلاتی با هم داشتیم اما من با او کار کردم و قاطعانه می‌توانم بگویم بزدل نیست و تمام حرکاتش از روی شجاعت است. شاید اشتباهی داشته باشد اما تمام کارهایش از روی دلسوزی است و باز هم می‌گویم که این عدالت نبود در بحث اقتصادی و مدیریتی او تنها در این مناظره بود و اگر تمام فوتبالی بود هیچکس حریفش نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244679

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. علی آقا ی دونه است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر