5

نظر دو نماینده مجلس درباره عملکرد ولایتی در دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 245746
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

دو نماینده مجلس، عملکرد ولایتی در دانشگاه آزاد را مثبت ارزیابی کردند.

به گزارش افق نیوز، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت یک ساله ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره قبل به مأمنی برای اتلاف بیت‌المال و به‌خصوص استفاده از افراد مسئله‌دار حاضر در فتنه ۸۸، تبدیل شده بود.

وی افزود: نباید دخالت‌های مستقیم دانشگاه آزاد در انتخابات را نادیده بگیریم، چراکه واقعدانشگاه آزاد، ستاد اصلی در سایه فتنه ۸۸ و متأسفانه مرکز فتنه بوده است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: بزرگترین کار آقای ولایتی در دانشگاه آزاد این بود که ایشان عمل جراحی بسیار سنگینی انجام دادند و این افراد (فتنه‌گران) را پالایش کرد.

ابوترابی با بیان اینکه متأسفانه کار به جایی رسیده بود که هزاران مشاور و چندین نشریه و سایت از شهریه دانشجوهای دانشگاه آزاد ارتزاق می‌کردند، افزود: این در حالی بود که کسی پاسخگوی دخل و خرج و حساب کتاب آنها نیز نبود.

** توجه ویژه ولایتی به افزایش بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد

محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ضمن مثبت ارزیابی کردن مدیریت یک ساله ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: پیش از این نسبت به دانشگاه آزاد یک ذهنیتی ایجاد شده بود و آن هم این بود که همه فکر می کردند این دانشگاه آموزش و فرهنگ را کنار گذاشته و تبدیل به یک بنگاه کسب درآمد شده است.

وی افزود: روی کار آمدن ولایتی و توجه ویژه وی به ارزش‌ها و حساسیت شان نسبت به انتخاب اساتید و مقابله با باند بازی ها سبب شده تا امیدی دوباره به دانشگاه آزاد اسلامی بازگردد. از لحاظ کیفیت آموزش نیز شاهد رشد کیفی در این دانشگاه هستیم.

حسن نژاد با بیان اینکه انتظار می‌رود که با تغییر احسن مدیران و روسای واحدهای این دانشگاه شاهد آمایش سرزمین در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم، ادامه داد: به طور مثال باید نسبت به مراکز و مناطقی که فاقد پتانسیل کشاورزی هستند و دانشجوهای زیادی در آنجا تحصیل می کنند و یا مراکزی که اصلا بیمارستان ندارند و در عین حال ۳هزار دانشجوی پرستاری دارند آمایش سرزمینی صورت گیرد.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر