4

بررسی استعفای خادم در نشست فراکسیون ورزش با سلطانی‌فر و مسئولان کمیته ملی المپیک

  • کد خبر : 246028
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع استعفای رسول خادم و شورای فنی فدراسیون کشتی در نشست این فراکسیون خبر داد.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع استعفای رسول خادم و شورای فنی فدراسیون کشتی در نشست این فراکسیون خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراکسیون ورزش پس از پیگیری‌هایی که داشت قرار است فردا در نشستی با حضور وزیر ورزش و معاونین ذیربط و دبیرکل و رییس کمیته ملی المپیک وقایع اخیر فدراسیون کشتی و دلایل وقوع آن و همچنین پیامدهای آن در ورزش کشتی و سایر ورزش‌ها را بررسی کند.

وی افزود: این مساله از نظر ما حائز اهمیت است و در مجموع شرایط پیش آمده به نفع ورزش کشور نیست که این افراد استعفا دهند یا این وضعیت تعمیم پیدا کند. بر همین اساس در جلسه فردا زوایا و جوانب این وقایع و همچنین مسائل مربوط به سیاست بین‌المللی ما در ارتباط با ورزش و روابط بین‌المللی مربوط به کشتی را مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

نایب رییس فراکسیون ورزش در پایان گفت که تلاش این فراکسیون این است که نتیجه حاصله به گونه‌ای باشد که به نفع ورزش، مردم و به ویژه کشتی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر