1

 از بازیکنانمان راضی هستیم و نیاز چندانی به بازیکن جدید نداریم

  • کد خبر : 246083
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: چندان به بازیکن جدیدی نیاز نداریم و ابراهیم‌زاده هم از کادر بازیکنان فعلی رضایت کامل دارد.

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: چندان به بازیکن جدیدی نیاز نداریم و ابراهیم‌زاده هم از کادر بازیکنان فعلی رضایت کامل دارد.
مسعود تابش دنبال جذب محسن مسلمان نیستیم/ از بازیکنانمان راضی هستیم و نیاز چندانی به بازیکن جدید نداریم

به گزارش افق، مسعود تابش در رابطه با شایعه حضور محسن مسلمان در سپاهان با مبلغ دو میلیارد اظهار داشت: اصلا چنین موضوعی مطرح نیست و ما قویا این موضوع را تکذیب می‌کنیم. مسلمان اصلا مد نظر سپاهان نیست.

 

وی افزود: ما از بازیکنانمان رضایت کامل داریم و تنها قرارداد چهار پنج نفر آنها در پایان فصل به پایان می‌رسد که برای تمدید قرارداد آنها هم اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. چندان به بازیکن جدیدی نیاز نداریم و ابراهیم‌زاده هم از کادر بازیکنان فعلی رضایت کامل دارد.

 

سرپرست باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا ابراهیم‌زاده لیستی به باشگاه برای فصل آتی داده است یا خیر،تصریح کرد: این طبیعی است که ما در مورد آینده تیم با هم صحبت می‌کنیم و شاید هم بین خودمان برخی بازیکنان را مد نظر بگیریم اما هنوز ابراهیم‌زاده لیستی به باشگاه نداده است.

 

تابش تصریح کرد: هنوز پنج هفته از لیگ باقی مانده و من هم حرفه‌ای هستم. اصلا دوست ندارم در زمان مسابقات با بازیکن ما مذاکره شود و تمرکز او به هم بریزد چرا که این مسئله حرفه‌ای نیست. ما هم قطعا چنین کاری را نمی‌کنیم.

 

وی اضافه کرد:د ر آینده‌ای نزدیک قرار است که نشستی بین کمیته فنی و ابراهیم‌زاده برگزار شود و در خصوص لیست بازیکنان برای فصل بعد تبادل نظر صورت گیرد اما تا  الان حرف حضور هیچ‌یک از بازیکنان تیم‌های دیگر مطرح نیست.

 

سرپرست باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌بینی این نتایج خوب را با ابراهیم‌زاده می‌کردید، تصریح کرد:بله. قطعا ابراهیم‌زاده را برای همین اصلا به سپاهان آوردیم. شرایط تیم ما با ابراهیم‌زاده خیلی خوب است و روند صعودی گرفته. تیم ما در هفته چهار روز در اردو است همین موضوع باعث خوب بودن نتایج اخیر سپاهان شده است. هفته به هفته نتایج خوبی خواهیم گرفت تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر