3

بررسی استیضاح وزیر کار

  • کد خبر : 246221
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، جلسه امروز این کمیسیون را که در آن موضوع استیضاح وزیر کار مورد بررسی قرار گرفت، تشریح کرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، جلسه امروز این کمیسیون را که در آن موضوع استیضاح وزیر کار مورد بررسی قرار گرفت، تشریح کرد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: دستور جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس، بررسی استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی بود. استیضاح‌کنندگان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه هیأت همراه خود در ساعت مقرر همگی حاضر بودند.

وی با بیان اینکه محور پررنگ صحبت استیضاح‌کنندگان، حادثه هوایی اخیر بود، گفت: نمایندگان مدیریت شرکت هوایی آسمان را مقصر می‌دانستند و معتقد بودند که وی می‌توانسته کارهایی انجام دهد که نداده است. حتی عذرخواهی که حداقل خواستۀ مردم دراین‌باره بوده، انجام نشده است.

بادامچی متذکر شد که وزیر کار از عملکرد مدیریت هواپیمایی آسمان دفاع کرد و گفت: وزیر گفت که آنچه در بخش هواپیمایی در توان داشتیم انجام دادیم. بسیاری از مشکلات دست ما نبوده و ما نقدینگی نداشتیم.

نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: بخش دیگر موضوع استیضاح مربوط به عدم توانایی ادارات زیرمجموعه و بنگاه‌های شستا بوده و همچنین نمایندگان تاکید داشتند که نرخ بیکاری کاهش پیدا نکرده و توزیع اشتغال انجام نشده و همچنین به مسائلی همچون آسیب‌ها اشاره کردند.

وی ادامه داد: آقای وزیر هم از مدیریت خود دفاع کرد و گفت که من مسئول اشتغال نیستم و امکاناتی در این‌باره در اختیار من نیست من متولی روابط کار هستم.

بادامچی گفت که در پایان، استیضاح‌کنندگان از صحبت‌های وزیر قانع نشدند و بیش از ١٠ نفر نوشتند که ما راضی نشدیم و عدم رضایت آن‌ها جمع‌بندی شده و به صحن خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر