2

مربی کرمانی باز هم سرمربی تیم هاى ملى کاتای ایران شد

  • کد خبر : 246329
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۰۶

مربی پیشکسوت کرمانی و رییس کمیته فنی هیئت کاراته استان بار دیگر به سرمربیگرى تیم هاى ملى کاتاى مردان ایران (در همه رده هاى سنى) انتخاب شد.

به گزارش  افق نیوز/ احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه فدراسیون کاراته، سرمربیان تیم‌های ملی کاتا در دو بخش بانوان و آقایان را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی کرده است، گفت: بر این اساس، فرخناز ارباب به عنوان سرمربی تیم ملی کاتا نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان بانوان و محسن رشیدی نژاد، رییس کمیته فنی هیئت کاراته استان کرمان به عنوان سرمربی تیم‌های کاتا نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان مردان انتخاب شدند که تا رقابت‌های قهرمانی آسیا هدایت این تیم‌ها را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: پیکار‌های کاراته قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید اردیبهشت ماه در ژاپن و رقابت‌های آسیایی بزرگسالان تیر ماه در اردن برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود: محسن رشیدی نژاد از مربیان با سابقه کاراته ایران و استان کرمان است و در کارنامه ورزشی اش، مربیگری تیم‌های ملی کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ۱۰ سال به تناوب (بین سال‌های ۷۲ تا ۸۸) و نیز ۳ سال سرمربی تیم ملی کاتا بزرگسالان از سال ۸۲ الی ۸۴ دیده می‌شود.
وی همچنین از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۰ عضو تیم ملی کومیته بوده و سال ۱۳۶۸ به عنوان کاپیتان، تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ـ. اقیانوسیه در استرالیا را همراهی کرده است.

رشیدی نژاد که رییس کمیته فنی هیئت کاراته استان کرمان نیز هست، در دور قبلى اردوهاى تیم ملى نیز برای اعزام به رقابت‌های آسیایی و لیگ جهانی کاراته هدایت تیم‌های ملی کاتای ایران را عهده دار بود که به دلیل عملکرد و نتایج چشمگیر مجدداً به این سمت منصوب شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246329

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر