3

تبدیل تورهای گردشگری به رقص و آواز و محیط های ابتذال + تصویر

  • کد خبر : 24661
  • ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۸:۱۳

در این سفرها حتی روسری‌ها نیز روی سر دختران سنگینی می‌کند

 

متاسفانه عدم نظارت سازمان گردشگری و جهانگردی باعث شده است که برخی از تورهای گردشگری که در تهران و دیگر استانها برپا می شود همراه با اقدامات و رفتارهای غیر اخلاقی باشد.

روابط غیر اخلاقی در تور‌های گردشگری اینترنتی یک روزه + عکس | FarsPatogh.COm به نقل از جهان، برخی از جوانان دختر و پسر مجرد با یک هماهنگی قبلی و با ۲۰ هزار تومان همراه این تور‌های یک روزه می‌شوند، که در این اردوها بسیاری از حریم‌های اخلاقی و اسلامی شکسته می‌شود.
در جمع این افراد نه نتها از حجاب اسلامی و رعایت بسیاری از حریم‌های اخلاقی خبری نیست بلکه مانتوها جای خود را به پیراهن‌ داده‌اند و روسری‌ها نیز روی سر دختران سنگینی می‌کند.
این تورها در ظاهر نام گردشگری به خود می گیرد در حالیکه عملا جوانان دختر و پسر ضمن اختلاط در این فرصت بدست آمده، به رقص و آواز پرداخته و فضای تور را به محیطی ابتذالی تبدیل می کنند.
تورهای یک‌روزه به دلیل ماهیت مبهم کارکردی آن برای پدران و مادران و نا‌آشنایی آنان با فضای فرهنگی مبتذل حاکم بر آن و ضعف نظارتی نهادهای مسوول، بهترین بهانه برای جوانان برای فرار از قید‌ وبند‌های خانواده و ‌برقراری ارتباطات ناسالم با جنس مخالف و شکستن قبح‌ بسیاری از مفاسد اخلاقی شده است و این در حالیست که متاسفانه در حال حاضر اکثر خانواده‌ها از ماهیت این گونه سفرها و حواشی و فضای حاکم بر آن بی‌اطلاع هستند که ضرورت نظارت بر روی این تورها از سوی سازمان‌های مسئول جدی به نظر می‌رسد.
لازم به ذکر است مدتی پیش ۲۰ دختر و پسر گردشگر در کلاله به جرم فساد اخلاقی بازداشت شدند.
بر اساس این گزارش ۲۰ نفر از جوانان دختر و پسری که از تهران بعنوان یک تور گردشگری فاقد هرگونه مجوز قانونی و نام و نشان، عازم کلاله بودند و بدون رعایت کمترین حجاب اسلامی، عفت عمومی را جریحه‌دار کرده بودند؛ به جرم فراهم کردن زمینه فساد، رابطه نامشروع و نگهداری مشروبات الکلی همگی بازداشت شدند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24661

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر