3

سفیر ایران در انگلیس تهدید به قتل شد

  • کد خبر : 246775
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در لندن از سوی عناصر فرقه شیرازی تهدید به قتل شد.

خبرگزاری فارس: سفیر ایران در انگلیس تهدید به قتل شد

به گزارش افق نیوز/ حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در توئیتر خود نوشت؛ حسین مرعشی قزوینی از اصحاب جریان شیرازی ضمن وارد آوردن اتهاماتی علنی وی را به قتل در لندن تهدید کرده است.

بعیدی نژاد افزود؛ با توجه به اینکه اتهام به قتل و دیگر اتهامات وارده مجازات شرعی و قانونی دارند آیا ما میتوانیم اقلا به حمایت مسئولین قضایی کشورمان امیدوار باشیم؟

روز جمعه گذشته، چهار هوادار یک فرقه تندروی مقیم انگلستان به سفارت ایران در لندن تعرض کرده و با ورود به بالکن سفارت جمهوری اسلامی ایران به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اهانت کردند.

 سفیر ایران در انگلیس در همان زمان وقوع حادثه درباره این حادثه گفت: «دقایقی پیش تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض نموده و با شکستن پرچم، در حال شعار علیه مقامات کشور، و لعن عایشه، ابوبکر، عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود، آنها با چماق و قمه دیده شدند. پلیس در محل حاضر است».

به دنبال این حادثه، روز شنبه نیکلاس هاپتون سفیر انگلستان در تهران توسط مدیرکل اروپای وزارت خارجه کشورمان به وزارت خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران مجددا به وی ابلاغ شد. مدیرکل اروپای وزارت خارجه در این دیدار تاکید کرد که دولت انگلیس  باید به وظایف ذاتی خود در حفاظت از دیپلماتها و اماکن دیپلماتیک عمل کند و تدابیر حفاظتی را برای اماکن جمهوری اسلامی ایران افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246775

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر