3

ژاپنی‌ها دست به کار شدند/ حریفی که هر سال قوی‌تر می‌شود

  • کد خبر : 247726
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

تیم ملی والیبال ژاپن در سال جاری علاوه بر لیگ ملت‌ها، بازی‌‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا و بلغارستان را پیش رو دارد.

ژاپنی‌ها دست به کار شدند/ حریفی که هر سال قوی‌تر می‌شود

به گزارش افق نیوز/ نخستین تمرین تیم ملی والیبال ژاپن در فصل ۲۰۱۸ از ۲۰ فروردین به مدت پنج روز در شهر «کوگوشیما» آغاز می‌شود.

ژاپنی‌ها در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال در فرانسه به مصاف فرانسه، استرالیا و ایران خواهند رفت. آنها به همین منظور اردوهایی تدارکاتی در هلند و فرانسه برگزار خواهند کرد.

تیم ملی ژاپن در فینال لیگ جهانی ۲۰۱۷ با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب اسلوونی و شاگردان اسلوبودان کواچ شد.

فیلیپ بلن، مربی فرانسوی تیم ملی ژاپن در مورد تیمش گفت: در فصل گذشته، تیم‌های دیگر بسیار قوی‌تر و باهوش‌تر بودند به همین خاطر ما به مشکلات زیادی برخوردیم. ما باید مهارت‌های بهتری به ویژه در پاس دادن کسب کنیم تا فاصله خود با تیم‌های بزرگ جهان را کم کنیم.

او ادامه داد: ما راه زیادی تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو پیش رو داریم. مسابقاتی مثل لیگ ملت‌های والیبال، تجربیاتی را که ما احتیاج داریم در اختیارمان قرار می‌دهد تا در صورت مواجه شدن با مشکلات و سختی‌ها، بهترین تصمیم را بگیریم. ژاپن تیم جوانی است که باید نکات زیادی بیاموزد.

یوئیچی ناکاگائیچی، سرمربی تیم ملی ژاپن نیز در مورد تیم ملی کشورش اظهار داشت: متأسفانه ما هنوز راه حلی برای مشکلات خود پیدا نکرده‌ایم. ارتقای ذهنیت بازیکنان کار ساده‌ای نیست. آنها باید مثل یک انسان در زندگی معمولی، رشد کنند. ما در سال ۲۰۲۰ به بازیکنان بلند قامت زیادی نیاز داریم. ما می‌خواهیم با تیم‌های بلند قامت و قدرتمند بیشتری روبه‌رو شویم.

لورن تیلیه، سرمربی تیم ملی فرانسه نیز در مورد تیم ملی ژاپن اظهار نظر کرد: من فکر می‌کنم ژاپنی‌ها هر سال پیشرفت می‌کنند. ما در سال ۲۰۱۴ با آنها بازی کردیم که تیم چندان قدرتمندی نبودند، ولی در سال‌های بعد به مراتب پیشرفت کردند. آنها همیشه با مشکل قد بازیکنان مواجه بوده‌اند، ولی در عین حال از سرعت، تکنیک و دفاع خوبی برخوردار بودند. ژاپنی‌ها همیشه روحیه جنگندگی خوبی داشته‌اند که من آن را تحسین می‌کنم.

تیم ملی والیبال ژاپن در سال جاری علاوه بر لیگ ملت‌های والیبال، بازی‌‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا و بلغارستان را پیش رو دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247726

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر