3

درخواست نمایندگان یزد از رئیس جمهور

  • کد خبر : 249219
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

رییس مجمع نمایندگان استان یزد از نامه مجمع نمایندگان استان یزد به رئیس جمهور و ملاقات با وزیر نیرو پیرامون مشکلات آب در یزد خبر داد.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد از نامه مجمع نمایندگان استان یزد به رئیس جمهور و ملاقات با وزیر نیرو پیرامون مشکلات آب در یزد خبر داد.
سید ابوالفضل موسوی بیوکی با اشاره به نامه مجمع نمایندگان استان یزد به رئیس‌جمهوری گفت: از آنجا که مساله آب یزد و اصفهان و برخی شهرهای دیگر به هم پیوسته است و از وظایف دولت تامین آب شرب مردم است لذا  طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواستیم تا نسبت به مشکلات آب شرب یزد توجه بیشتری را معطوف دارند.
به گزارش افق نیوز، موسوی بیوکی افزود: آب برای مردم یزد حیاتی است و یقینا همه مسئولین استان اعم از نمایندگان و مدیران اجرایی استان نسبت به حل این مساله حساسیت لازم را داشته و آن را پیگیری می‌کنند.
وی یادآور‌ شد: همچنین فردا جلسه‌ای با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو پیرامون مساله آب یزد  و به منظور بررسی مشکلات آب یزد و حوادث اخیری که برای خط لوله یزد رخ داده است تشکیل خواهد شد.
نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به اهمیت مساله آب یزد، گفت که رخدادهای اخیر حیات یزد را تهدید می‌کند.
موسوی بیوکی خاطرنشان کرد: میزان بارش‌ سال‌های اخیر و میزان ذخایر آبی نشان‌دهنده روزهای سختی است که بایستی با درایت و تدبیر از آن عبور کنیم و مجموع نمایندگان استان در فعالیت‌های خود پیرامون این مساله به دنبال حفظ آرامش و حل مساله با دولت‌مردان و تاثیرگذاران در این حوزه هستند.
وی در پایان گفت: مشکلات تامین آب وتولید برق علی‌الخصوص تامین آب شرب یزد و استان‌های کویری از مواردی است که به طور جدی در جلسه‌ای که دوشنبه با حضور اردکانیان وزیر نیرو برگزار می‌شود دنبال خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=249219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر