2

د‌لخوشی خیلی‌ها صد‌ای همین مرد است +تصویر

  • کد خبر : 249442
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

او لذت زند گی و فعالیت هایش را د ر مردم داری می‌د اند و به آن افتخار می‌کند.

امیر همایون یزد ان پور گفت:یکی از کار‌های بسیار بزرگم این بود که از سوی مسئولین صد‌ای جمهوری اسلامی ایران برای اجرای سالگرد «شصت و ششمین سال راد یو ایران» از بند ه دعوت به عمل آمد. این اولین بار بود که یک مجری شهرستانی را دعوت می‌کرد ند تا ۱۲ ساعت به صورت پیوسته با مشاهیر و هنرمند ان بنام، در برنامه «زنده» گفت و گو کند، اما برای اد امه فعالیت، به دلیل تعلق خاطری که به زاد گاهم (شیراز) د. اشتم، به شهرم بازگشتم.

امیر همایون یزدان پور متولد ۱۳۲۵ از پیشکسوتان نام آشنا د ر عرصه صدا و سیما بود ه. که بیش از ۵۰ سال است که با شور و شوق فراوان و با صد‌ای گرم و دلنشین خود مهمان خانه‌ها می‌شود.
به گزارش روزنامه خبرجنوب، او لذت زند گی و فعالیت هایش را د ر مردم داری می‌د اند و به آن افتخار می‌کند.
یزدان پور بیان کرد:اگر چه بیشتر د ر گویند گی شهره شد م، اما شغل اصلی بنده تهیه کنند گی است که بسیاری از برنامه هایم مورد توجه قرار گرفته است. د ر این مدت برنامه‌های متنوع و گوناگونی ساخته ام که از ۲۰ جشنواره تولید ات مراکز صد ا. و سیما، در۱۷ جشنواره به عنوان گوینده برتر شناخته شده ام.
د‌لخوشی خیلی‌ها صد‌ای همین مرد است +عکس
وی ادامه داد:در  بخش گویند گی خبر هم به مد ت ۳۳ سال فعالیت د. اشته ام که زمان پخش آن در ساعت‌های ۱۶:۴۵ و ۲۰:۴۵ بود. این در حالی بود که همزمان در برنامه «صبح» رادیو فارس نیز گویند گی می‌کردم.
امیر همایون یزد ان پور گفت:یکی از کار‌های بسیار بزرگم این بود که از سوی مسئولین صد‌ای جمهوری اسلامی ایران برای اجرای سالگرد «شصت و ششمین سال راد یو ایران» از بنده دعوت به عمل آمد. این اولین بار بود که یک مجری شهرستانی را دعوت می‌کرد ند تا ۱۲ ساعت به صورت پیوسته با مشاهیر و هنرمند ان بنام، دربرنامه «زنده» گفت و گو کند، اما برای اد امه فعالیت، به دلیل تعلق خاطری که به زاد گاهم (شیراز) داشتم، به شهرم بازگشتم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=249442

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر