1

افتخاری: در منزل مصطفوی با مجیدی مذاکره کردم، سرمربی قبول نکرد/ با پول اسپانسر شفر ماندنی است

  • کد خبر : 249744
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

انتشار خبری مبنی بر اختلاف نظر بین باشگاه و سرمربی استقلال برای حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی باعث واکنش باشگاه استقلال شد.

مدیرعامل استقلال مذاکره با فرهاد مجیدی برای حضور در کادر فنی و مخالفت شفر با این حضور را تایید کرد.
انتشار خبری مبنی بر اختلاف نظر بین باشگاه و سرمربی استقلال برای حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی باعث واکنش باشگاه استقلال شد.
به گزارش نامه نیوز، سایت باشگاه استقلال با انتشار خبری تاکید کرد شایعات صحت ندارد و صحبتی درخصوص تغییر در کادر فنی صورت نگرفته اما رضا افتخاری بعد از بازی استقلال برابر پیکان شایعات را تایید کرد.
وی گفت: در منزل آقای مصطفوی جلسه ای با مجیدی داشتیم و من به او گفتم نظر من مثبت است و بازیکن بزرگی هستی اما پس از آن که به شفر گفتم وی پاسخ داد خودش پس از پایان دوره های مجیدی با او صحبت خواهد کرد. گفت زود است چرا که فعلا مجیدی مشغول گذراندن کلاس های مختلف است.
مدیرعامل استقلال درباره بازی با پیکان گفت: خوشحالم که توانستیم دل هواداران را  شاد کنیم تا با رضایت به خانه بروند. من مطمئن هستم مصدومان مان برگردند هواداران بازی های بهتری نیز از ما خواهند دید. ما وقتی ده نفره شدیم فشار روی ما زیاد شد اما بازیکنان با تلاش بیشتر و جنگیدن توانستند نتیجه را عوض کنند. من برد را به هواداران استقلال تبریک می گویم. با برنامه ریزی که ما کرده ایم هدف گذاری ما اول فینال حذفی و دوم نیز فینال لیگ قهرمانان آسیا است که با این شرایط تیم به آن امید داریم.
او درباره طلب مجتبی جباری از استقلال گفت: ده ها مورد مانند جباری داریم. لیستی بالای بیست نفر داریم نمی دانم چرا فقط درباره او سوال می پرسید. ما برنامه ریزی کردیم و تلاش می کنیم تا بتوانیم همه بدهی ها را پرداخت کنیم. انشالله فردا ۱۰ درصد از قراردادها را نیز پرداخت خواهیم کرد. تا قبل از فینال حذفی هم ۱۵ درصد پرداخت خواهیم کرد تا ۸۰ درصد بشود. بعد از آن بدهی را پرداخت خواهیم کرد.
او در رابطه با ادامه ماندگاری شفر در جمع استقلالی ها گفت: آقای شفر ماندگار است من برنامه ریزی کردم که قسمتی از مبلغ قرارداد ایشان را اسپانسر پرداخت کند.
مدیرعامل استقلال درباره حضور پسر شفر در کادرفنی ادامه داد: پسر آقای شفر در کادر فنی نیست بلکه او آنالیزور است.
افتخاری درباره مصاحبه زمانی، عضو هیات مدیره استقلال نیز گفت: جریمه آقای زمانی را خودشان باید پرداخت کنند بلکه باشگاه استقلال جریمه او را پرداخت نخواهد کرد و ضمن اینکه موافق هم نیستیم که ایشان زیاد صحبت کند. البته خوشبختانه اخیرا او کمتر صحبت می کند اما حرف هایش درباره داوری بازی العین، صحبتی بود که همه می کردند.
او درباره لیست بازیکنان خروجی از جمع آبی ها گفت: هیچ لیستی قطعی نیست.
افتخاری درباره بدهی های خارجی استقلال نیز ادامه داد: باید به دادگاه تجدید نظر مراجعه کنیم و درخواست شرایط جدید کنیم.
مدیرعامل آبی ها درباره بدهی به نفراتی مانند نکونام و آندو نیز گفت: به هرحال ما طلب این بازیکنان را طبق برنامه خواهیم داد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=249744

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر