2

وزیر کار فردا به قم می‌رود+جزئیات برنامه‌های سفر ربیعی

  • کد خبر : 249980
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فردا پنجشنبه به منظور دیدار با جمعی از مراجع تقلید و علما و همچنین افتتاح چند پروژه به شهر قم سفر خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فردا پنجشنبه به منظور دیدار با جمعی از مراجع تقلید و علما و همچنین افتتاح چند پروژه به شهر قم سفر خواهد کرد.

مصطفی کاویانی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اعلام این مطلب که علی ربیعی فردا پنجشنبه به شهر قم سفر خواهد کرد، اظهار داشت: سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به قم، بمنظور دیدار با مراجع تقلید و علما و به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر انجام می‌شود.

وی در تشریح جزئیات برنامه‌های سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ربیعی فردا و رأس ساعت ۷صبح وارد قم خواهد شد و در اولین برنامه پیش‌بینی شده، بر سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم لشگر فاطمیون در آرامستان بهشت معصومه قم خواهد رفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، خاطرنشان کرد: دومین برنامه ربیعی در سفر به شهر قم، شرکت در همایش تجلیل از کارگران فرهیخته و نخبگان جامعه کار و تلاش استان قم و همچنین رونمایی از سند توسعه اشتغال این استان خواهد بود که این برنامه از ساعت ۸ صبح تا ۹:۳۰ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: علی ربیعی در ادامه برنامه‌های پیش از ظهر پنجشنبه خود در شهر قم، به ترتیب با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و وحید خراسانی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد که بعد از آن نماز ظهر و عصر اقامه خواهد شد.

کاویانی گفت: برنامه‌های نوبت عصر علی ربیعی، با افتتاح چندین پروژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قم از جمله افتتاح مجموعه استخر همراه خواهد بود که زمان این برنامه ها از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۰۰ پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۵:۰۰ فردا عصر هم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مؤسسه علوم وحیانی اسراء می‌رود تا با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه دیگر ربیعی برای عصر فردا که از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ ادامه خواهد داشت، افتتاح خط واحد تولیدی فنر در شهرک صنعتی قم و صرف نهار با کارگران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، از ساعت ۱۸:۰۰ فردا پنجشنبه هم به دیدار آیت الله مکارم شیرازی خواهد رفت و پس از آن در ساعت ۱۹:۰۰ با حضور در دفتر آیت الله سبحانی، با این مرجع تقلید هم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=249980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر