1

مسئولان حامی کارگران اخراجی کارخانه‌ها باشند/ریشه بزهکاری، بیکاری

  • کد خبر : 249991
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه کارگران جهادگر در راه خدا محسوب می‌شوند، گفت: مسئولان باید حامی کارگران اخراجی کارخانه‌ها باشند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی  نماینده ولی فقیه در استان سمنان
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه کارگران جهادگر در راه خدا محسوب می‌شوند، گفت: مسئولان باید حامی کارگران اخراجی کارخانه‌ها باشند.

به گزارش افق نیوز، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی عصر چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه افراد تلاشگر درراه خدا جهادگر محسوب می‌شوند، ابراز داشت: به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مسئولان باید از کارگران اخراج شده کارخانه‌ها حکایت و از حقوق آن‌ها دفاع کنند.

وی بابیان اینکه ریشه بسیاری از آسیب‌های موجود در بیکاری و فقر است، افزود: اداره تعاون و رفاه اجتماعی باید در راستای حمایت از محرومان تلاش کند و ظرفیت تعاونی‌ها را برای افزایش اشتغال به کار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه سوق دادن جامعه به سمت مشاغل دولتی به نفع کشور نخواهد بود، ابراز داشت: در درازمدت باید برای رونق کسب‌وکارهای حلال نیازمند برنامه‌ریزی‌های جامع‌تری خواهیم بود که یکی از آن‌ها استفاده از تعاونی‌ها است.

 شاهچراغی بابیان اینکه تعاون باید فرهنگ‌سازی و در همه سطوح اجرایی شود، اضافه کرد: یکی از مشکلات موجود در جامعه عدم آگاهی مردم از قوانین است که کارشناسان باید بر عملکرد کارفرما و کارگران نظارت کافی را داشته باشند و آن‌ها را از حق‌وحقوق مسلم خودشان مطلع کنند.

طبق آمار اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی ۱۵ هزار نفر در یک هزار و ۱۰۰ تعاونی استان سمنان فعالیت دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=249991

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر