2

مسئولیت‌های مهم کشوری‌ به جوانان سپرده شود

  • کد خبر : 250155
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

‌امام جمعه ارومیه گفت: مسئولیت‌های مهم کشور باید به جوانان سپرده شود.

امام جمعه ارومیه

‌امام جمعه ارومیه گفت: مسئولیت‌های مهم کشور باید به جوانان سپرده شود.

‌به گزارش افق نیوز، حجت الاسلام المسلمین سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئولیت‌های مهم کشور باید به جوانان سپرده شوند، همان گونه که این انقلاب را جوانان بودند که پیروز کردند، اداره آن هم به دست جوانان سپرده شود و از آنها در امور کشوری استفاده شود.

وی افزود: برخی از مسئولین باید برای جوانان ایثار کنند و عرصه را برای جوانان باز کنند تا جوانان با انگیزه و قدرت این مسئولیت را برعهده بگیرند و با تمام توان برای این مسئولیت تلاش کنند.

حجت الاسلام قریشی در خصوص ارزش کار حلال در اسلام و مقام کارگر خاطر نشان کرد: کار کردن حلال در اسلام از عبادت‌هاست و کسی که کار می‌کند همانند کسانی است که در راه خداوند جهاد می‌کند و کارگران سبب چرخش اقتصادی کشور می‌شوند که مسئولین باید به کارگران کمک کنند و مشکلات آنان را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: پیامبر(ص) فرموده‌اند که دستی که کار می‌کند و پینه می‌بندد هرگز به جهنم نمیرود و عذاب الهی شامل آن نخواهد شد.

‌وی در خصوص مقام والای معلمان هم تاکید کرد: معلمان تربیت جوانان را بر عهده دارند که باید از آن‌ها قدردانی شود و در روایات آمده است تمام عالم به معلم نیکو تعظیم می‌کنند.

امام جمعه ارومیه افزود: معلمی شغل انبیاست و در جامعه باید به مقام معلمان توجه شود و مسئولین و مردم به آنان احترام بگذارند و معلمان نیز باید به تربیت جوانان تلاش کنند.

وی در خصوص شوراهای اسلامی تصریح کرد: شوراهای شهر می‌توانند با همکاری شهرداری مشکلات شهر را حل کنند و سبب ارتقاء سطح کیفی مدیریت شهری شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250155

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر