3

پورمحمدی: از رفتنم خوشحال نباشید!

  • کد خبر : 250250
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

علی اصغر پورمحمدی که سال‌ها مدیریت شبکه سه سیما را عهده‌دار بود، امروز (شنبه) هشتم اردیبهشت ماه در میان تشویق ممتد حاضران در مراسم تودیعش، با همکاران خود خداحافظی کرد.

معاون سیما

علی اصغر پورمحمدی که سال‌ها مدیریت شبکه سه سیما را عهده‌دار بود، امروز (شنبه) هشتم اردیبهشت ماه در میان تشویق ممتد حاضران در مراسم تودیعش، با همکاران خود خداحافظی کرد.

به گزارش افق نیوز، او با شوخ طبعی همیشگی خود از همکارانش خواست از رفتنش خوشحال نشوند و خواستار آن شد تا رسانه ملی به مطالبات مالی شبکه سه توجه بیشتری داشته باشد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در مراسمی با حضور هنرمندان و برنامه‌سازان شبکه سه سیما از زحمات علی اصغر پورمحمدی قدردانی و علی فروغی به عنوان مدیر شبکه سه سیما معرفی شد.

میرباقری ـ معاون سیما ـ با قدردانی از پورمحمدی وی را سرمایه‌ای بزرگ در رسانه ملی دانست و گفت: او با شجاعت و قدرت بالای مدیریتی توانست زمینه‌های ارتقای شبکه سه را به وجود آورد.

معاون سیما تاکید کرد: پورمحمدی بانک اطلاعات رسانه ملی در جمهوری اسلامی است و معاونت سیما نیازمند تجربیاتش در حوزه ستادی است. فردی که در حوزه مسایل اجتماعی و شناخت جامعه شامه تیزی داشته و تجربیات خوبی در حوزه تولید برای نسل جوان دارد.

میرباقری افزود: اطمینان داریم علی فروغی با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد در شبکه سه در مدت کوتاهی برنامه‌های ‌شبکه را ارتقاء می‌بخشد.

وی با اشاره به برنامه‌های برند شبکه سه از تولیدکنندگان آن خواست تا همچنان با قدرت به کار ادامه دهند.

معاون سیما از بحران‌های موجود در جامعه یاد کرد و افرود: در شرایطی که کشور مسائل و بحران‌های متعددی را تجربه می‌کند رسانه ملی وظیفه دارد نشاط و امید را به جامعه تزریق کند. شبکه سه سیما با برنامه‌های خوب خود توانست در شرایطی‌ مطلوب مخاطبان جوان را جذب کند.

پورمحمدی در این جلسه شبکه سه سیما را از پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی دانست و گفت: شبکه سوم توانست با وجود مشکلات متعدد سخت افزاری و با توجه به مشکلات مالی برنامه های پرمخاطب روی آنتن بفرستد.

وی با دفاع از انتخاب علی فروغی به عنوان جانشین خود در شبکه سه سیما تاکید کرد: فروغی یکی از با اخلاق‌ترین، خوش‌فکرترین و توانمندترین مدیران رسانه است و من انتخاب چنین گزینه شایسته ای را تایید می‌کنم.

قائم مقام سیما حواشی اخیر در زمینه انتصاب فروغی را جوسازی خواند و اضافه کرد: بالاخره هر شخص افرادی را در اطراف خود دارد. فرزند کسی است، این که شایستگی افراد را بر این اساس ‌مورد تردید قرار دهیم جوانمردانه نیست.

پورمحمدی توفیق شبکه سه در جذب آگهی را بی نظیر دانست و خواهان آن شد تا به برنامه سازان در این شبکه توجهی ویژه شود.
پورمحمدی در ادامه تاکید کرد: طرح‌های جذابی در گروه های اجتماعی، ورزش، سرگرمی و مسابقات وجود دارد که با توجه به مشکلات مالی در شبکه، تولید نشده است.

وی افزود: با شناختی که از روحیات آقای فروغی دارم ان‌شاءلله این طرح‌ها به زودی روی آنتن می‌رود.

در ادامه این مراسم علی فروغی مدیر شبکه سه سیما با تجلیل از دکتر پورمحمدی گفت: دکتر پورمحمدی گلچینی از نیروهای خوش ذوق، خوش اخلاق و توانمند را در این شبکه گرد هم آورده است. نیرویی که بزرگ ترین سرمایه این شبکه محسوب می‌شود.

وی از پورمحمدی خواست تا همچنان به حمایتش از شبکه سه ادامه دهد و ابراز امیدواری کرد: با شجاعتی که در شبکه نهادینه شده، برنامه های موفقی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فیلم و سریال، ورزش، سرگرمی و مسابقات تولید و پخش شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر