1

خروج آمریکا از برجام اهمیتی برای ایران ندارد/قوای سه‌گانه برای بهبود شرایط اقتصادی متحد شوند

  • کد خبر : 250726
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۳۲

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام از نظر اقتصادی و سیاسی هیچ اهمیتی برای ایران ندارد، بر ضرورت اتحاد قوای سه گانه در جهت بهبود شرایط اقتصادی مردم تاکید کرد.

افق نیوز/یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام از نظر اقتصادی و سیاسی هیچ اهمیتی برای ایران ندارد، بر ضرورت اتحاد قوای سه گانه در جهت بهبود شرایط اقتصادی مردم تاکید کرد.

الیاس حضرتی اظهار کرد: اینکه آمریکا از برجام خارج شد باعث شد تکلیف ما روشن‌تر شود، ما با توجه به عهد و پیمانی که پیش از این بسته بودیم علاقمند بودیم بر اساس وظیفه دینی و ملی خود به این عهد و پیمان پایبند بمانیم اما خوب شد در افکار عمومی دنیا تصویر درستی به نمایش درآمد که کشوری بر عهد و پیمانی که بسته و به آن عمل کرده پایبند مانده و کشور دیگری از پیمانی که بسته و به آن عمل نکرده بود خارج شد و چه بهتر که خارج شد.

وی افزود: خروج آمریکا از برجام از نظر اقتصادی و سیاسی هیچ اهمیتی برای ما ندارد، همین که کشورهای اروپایی گفتند از برجام خارج نمی‌شوند و سازمان ملل و کشورهای مستقل گفتند که برجام پایدار است نشان می‌دهد که برجام سند مستقلی است و ما تا زمانی که احساس کنیم این سند در خدمت منافع ملی ماست، آزمونی را نسبت به کشورهای اروپایی و سایر کشورها خواهیم داشت تا ببینیم آیا در آن باقی خواهیم ماند یا خیر.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اما اگر ببینیم فقط زمان را از دست می‌دهیم و مصلحت‌مان در این است که کلا از برجام خارج شویم این کار را خواهیم کرد، اگر واقعا اروپایی‌ها نخواهند بدعهدی طرف دیگر امضا کننده را جبران کنند برجام برای ما سند بی‌خاصیت و بی‌ثمری خواهد بود که قطعاً از آن خارج خواهیم شد.

حضرتی ادامه داد: مهمترین نکته در این شرایط این است که ملت، دولت و حاکمیت ایران باید وحدت، انسجام و همدلی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند. همچنان‌که در طول سالهای مختلف هم اتحاد تمام ارکان حکومت در جهت رفاه و آسایش و رفع مشکلات اقتصادی در مقابله با دشمنان بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: قوای سه گانه باید بیش از پیش در خدمت بهبود شرایط اقتصادی مردم متحد شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر