3

دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم/ بهترین عکس‌هایم با ژاوی و رامبد جوان بود

  • کد خبر : 251095
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۳۶

 به یک باره عین توپ در دنیای مجازی ترکید و خیلی سریع روی جلد روزنامه ها و تیتر خبرگزاری ها قدم گذاشت.  مردم همچنان با تماشایش ویار سلفی می‌کنند و به راحتی از کنارش نمی‌گذرند. همکلام شدیم با رضا پرستش یا همان مسی ایرانی. با این گفت و گوی اختصاصی همراه ایلنا باشید.

مسی ایرانی در گفت و گویی جالب با ایلنا درباره مسایل مختلفی صحبت کرد.

 به یک باره عین توپ در دنیای مجازی ترکید و خیلی سریع روی جلد روزنامه ها و تیتر خبرگزاری ها قدم گذاشت.  مردم همچنان با تماشایش ویار سلفی می‌کنند و به راحتی از کنارش نمی‌گذرند. همکلام شدیم با رضا پرستش یا همان مسی ایرانی. با این گفت و گوی اختصاصی همراه ایلنا باشید.

×رضا پرستش این روزها را چطور می گذراند؟ هنوز هم مانند چند ماه قبل مورد توجه مردم هستی؟

همه چیز خوب پیش می‌رود. هنوز آن توجه بین مردم در قبال من وجود دارد. خودم خیلی سرگرم کار و بیزینس و دانشگاه شده‌ام. البته کارهای سفر به روسیه هم هست. می‌خواهم جام جهانی را از نزدیک ببینم.

×دقیقا چه زمانی متوجه شدی شبیه مسی هستی؟

خیلی‌ها به من در طول این سال ها می‌گفتند. شاید دوم یا سوم راهنمایی بودم که شدت گرفت. با این حال خودم زیاد توجه نمی‌کردم و برایم جذابیت آنچنانی نداشت اما الان حدود یک سال است که به صورت جدی با این قضیه درگیر شده ام. پدرم اصرار فراوانی داشت و حدود یک ماه به من مدام می‌گفت تا باید این کار را انجام دهم و سرانجام قبول کردم.

5O3A9919

×چه قدر برای شبیه بودن به مسی خرج کرده‌ای و اینکه اگر مسی مدل‌های عجیبی هم داشته باشد تو آن مدل را روی موی خودت به وجود می آوری؟

خیلی هزینه می‌کنم تا به مسی شبیه‌تر باشم. شاید هر بار که به آرایشگاه می‌روم حدود سی هزار تومان باید پرداخت کنم وموهایم را کوتاه کنم، نه بابا آنقدر هم هزینه ندارد! من کارهایی را انجام می‌دهم که مطابق عرف و قانون جمهوری اسلامی ایران باشد.

×با ژاوی و کاسیاس برخورد داشتی. درباره این دو برخورد صحبت کن و اینکه از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟

برای من از پیش برنامه‌ریزی شده بود اما نه برای کاسیاس یا ژاوی. کاسیاس خیلی تعجب کرد و اصلا باورش نمی‌شد. ژاوی هم در دفعه اول بسیار شوکه شد و لباسش را به من هدیه داد. من یک بار فقط او و مرتضی پورعلی گنجی را دیدم اما در مرحله بعد تمامی بازیکنان السد را دیدم و آنها با من عکس گرفتند و برایشان خیلی جالب توجه بود. الان هم در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم تا بتوانم بهتر ارتباط بگیرم.

×می‌گویند روزهایی که مسی خوب بازی نمی‌کند تو به جایش در زمین حاضر شده‌ای؟!

بله. خیلی‌ها می گویند(خنده)البته الان بیشتر وقت‌هایی که مسی خوب است می‌گویند من به جایش بازی می‌کنم.

×این روزها درگیر کارهای تبلیغاتی هم شده‌ای و در کلیپ هایی یک دقیقه‌ای با یک سری از بچه‌های طنز در این حوزه فعالیت می‌کنی؟

بله. چند پروژه مشترک با این دوستان داشتم. ویدیوهای کمی را باهم همکاری داشته‌ایم. بر حسب اتفاق شرکت‌هایی که درخواست داده بودند ما را باهم خواستند وگرنه در پیج خودم تبلیغات را مدتهاست انجام می‌دهم.

×یادم می‌آید قبلا از تو سوال شده بود که چرا با رونالدوی ایرانی همکاری مشترک نداری که گفته بودی او به اعلام کرده درآمد روزانه اش ۱۰ میلیون تومان است. الان درآمد تو با او یکسان است؟

خود رونالدوی اصلی هم شاید اینقدر هزینه‌اش نشود(خنده). بازیگر و سوپراستارهای خودمان هم اینقدر درآمد ندارند. درآمد خودم هم بد نیست. من قبلا هم گفته‌ام که پول این کار را به خیریه می‌دهم. من کار خودم را دارم و با این کار خیلی احساس راحتی می‌کنم.

5O3A9995

×اگر مسی بازنشسته شود تو چه می‌کنی؟

مسی بازنشسته بشود من که بازنشسته نمی شوم.(خنده)

×خیلی زیاد با تو شوخی می‌شود و جوک ساخته می‌شود. با این قضیه مشکلی نداری؟

هنوز هم برای من جوک می‌فرستند. خیلی هم خوب است و مشکلی ندارم. یک مدت درباره من و محسن افشانی باهم می‌فرستند. اگر بارسا هم بازی داشته باشد که تمام است و مدام برایم پیام ارسال می‌شود.

×تو خودت هم طرفدار بارسا هستی یا به خاطر مسی پیراهن این تیم را به تن می‌کنی؟

خیر. از بچگی هوادار این تیم بودم.

×توسط هواداران رئال در فضای مجازی اذیت نمی‌شوی؟

چرا اتفاقا. بارسا قهرمان لالیگا شد و قهرمانی این تیم را تبریک گفتم. چون می‌دانستم رئالی هم در بین فالوورهایم هستند برای آنها در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت و قهرمانی کردم اما به یک باره هواداران لیورپول، بایرن مونیخ، یوونتوس و … به صفحه‌ام حمله کردند. واقعا نمی‌شود همه اینها را با هم مدیریت کرد.

×عملکرد رئال را چطور دیدی؟

رئال تیم بزرگی است اما شانسی به فینال رسید و باید مقابل یوونتوس و بایرن شکست می‌خورد. حالا ببینیم صلاح چه می‌کند و چه عملکردی خواهد داشت.

×رضا خسته نشده‌ای؟ از اینکه همه در خیابان می‌خواهند با تو عکس بگیرند کلافه نشده‌ای؟

شهرت دوست‌داشتنی است. این مساله را کتمان نمی‌کنم. خدا را شکر چهره من اینستاگرامی نیست. مردم من را می‌شناسند و این برای رده سنی خاصی نیست. همین امروز یک مرد مسن ۵۰ ساله با من عکس گرفت و ۲۰ قدمی هم قدم زد.

5O3A0026

×در مراسم قهرمانی پرسپولیس حضور داشتی. اول بگو که پرسپولیسی هستی؟

بله من هوادار پرسپولیس هستم.

×با کدام بازیکنان رابطه خوبی داری؟

با علی علیپور و مهدی طارمی رفاقت خوبی دارم. با محسن بنگر و علی انصاریان و رضا قوچان نژاد هم ارتباط خوبی دارم.

×در آن مراسم با ورود تو همه نگاه ‌ها از پرسپولیسی ها به سمت تو چرخید.

اول باید بگویم که تمام بازیکنان پرسپولیس بزرگ و محبوب هستند. با این حال وقتی به مراسم رفتم مردم به من لطف داشتند و به سمت من آمدند تا عکس بگیرند. من چون خاکی جلو آمدم و اخم نکردم و نه گفتن را هم بلد نیستم مردم راحت‌تر به سمت من می‌آیند. خود من شاید برخی اوقات خواستم با کسی عکس بگیرم اما رویم نشده است.

×خودت دوست داشتی با چه کسی در این مدت عکس بگیری و برایت جالب تر بوده است؟

اکثرا موفق شدم با کسانی که می‌خواستم عکس بگیرم اما در این بین ژاوی و رامبد جوان کسانی بودند که خیلی دوست داشتم با آنها عکس بگیرم.

×خاطره های جالبی هم از عکس گرفتن مردم با خودت داشتی. گویا درخواست ازدواج های فراوانی هم داشتی. درست است؟

بله. خیلی این اتفاق و درخواست ها زیاد بوده است. پیشنهاد خارجی هم حتی داشتم و در این بین برزیلی ها حدودا ۵ یا ۶ نفر بودند که به من درخواست ازدواج دادند. خاطره جالب زیاد دارم. همین چند روز پیش برای کار خودم به یک مدرسه رفتم. مدیر آنجا از من خواست تا کارم تمام نشده سری به کلاس‌ها بزنیم. ۵ کلاس را سر زدم که ۴ تای آنها امتحان داشتند. وقتی من رفتم کلاس‌ها به هم ریخت. حتی به برخی از آنها تقلب رساندم. همان بچه‌ها فردا به دایرکت من آمدند و تشکر کردند که با حضورم خیلی به‌ آنها کمک کرده‌ام(خنده)

×پیشنهاد کلاهبرداری هم به تو تا به اینجا شده است؟

بله. در ایمیل و حتی دایرکت این اتفاق بارها رخ داده است. آنها علنا نمی‌گویند که کلاهبرداری کنیم اما به صورت غیر مستقیم پیشنهاداتی می‌دهند. پیشنهادهای مالی هم به من دادند اما مشخص بود که حرفشان غیر منطقی است و قبول نکردم.

×گفتی که قرار است به روسیه بروی. اگر به تو بگویند از بین بازی‌های ایران و آرژانتین باید یکی را انتخاب کنی چه می گویی؟

خب من دوست دارم هر دو را تماشا کنم اما اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم کار بسیار سختی است. بازی های ایران را می بینم و بعد از آن بازی های آرژانتین هم بلیط هایش را می خرم و جداگانه می‌بینم.(خنده)

5O3A9867

×داستان حضورت در اسپانیا و ندیدن مسی هم حسابی دردسر ساز شد…

من یک دعوتنامه داشتم. خودم هم سرخود نرفتم. پس این فیلم‌هایی که بیرون آمده چیست؟ ما در جلساتی که داشتیم و داریم برنامه های‌مان را جلو می‌بریم. شاید در همین روسیه مسی را خیلی خوب دیدیم. شاید هم اینطور نشود و حالا حالاها داستان من و مسی ادامه داشته باشد.

×بعد از تو و رونالدوی ایرانی، خیلی‌های دیگر هم سعی کردند شبیه سلبریتی ها شوند.

بله. خیلی زیاد شده است. دیگر یک چیزی که باب می شود همه دوست دارند آن را ادامه دهند.

×فیلم هم بازی کرده ای؟

بله. از بین پیشنهادات زیادی که شده فقط یک پیشنهاد را قبول کردم. فیلم گلادیاتور در حضور لئون هفتوان فقید، علی انصاریان و خانم بهاره رهنما و یک سری از بازیگران دیگر که در آن مشغول به کار شدم.

×از لحاظ رفتاری هم سعی کردی شبیه مسی باشی؟

من در رفتار از مسی تقلید نکردم اما جلوی دوربین سعی می‌کنم برخی از کارهای او را دنبال کنم و به آن توجه داشته باشم.

×خودت فوتبالیست خوبی هستی؟

در مقایسه با مسی که اصلا نمی توان صحبت کرد اما فوتبالم بد نیست و اگر میدان بدهند بهتر هم می شود.

×اگر پرسپولیس به تو اجازه حضور در تمرین را بدهد این کار را می کنی؟

بله. چرا که نه. حتی یک پیشنهاد داشتم تا در قطر و یک تیم در لیگ ستارگان این کشور هم بازی کنم اما من قبول نکردم. صحبت‌مان هم در حد یک پیشنهاد بود. با این حال دوست داشتم یک مدت در یک تیم تهرانی تمرین کنم و بعد با آمادگی کامل به آنجا بروم. من ۲۵ سالم است و علی دایی و رضا عنایتی هم در همین سن و سال فوتبال را شروع کردند. خودم هم دوست دارم بازی کنم.

×قد و وزنت هم شبیه مسی است؟

من هم مانند مسی ۱۶۹ سانتی متر قد دارم اما از او سه کیلو لاغرتر هستم. با این حال مسی از لحاظ بدنی فیت تر است.

×از گذشته ورزشی‌ات هم بگو. اصلا فوتبال بازی کردی؟ نمی ترسی رسانه ها به تو فشار بیاورند؟

خیلی به اخبار رسانه ها توجه نمی‌کنم و فشار این حوزه را رد کرده ام. در فوتبال ما انگشت‌شمار هستند کسانی که فوق‌العاده باشند و بقیه در حد یک پاس دادن دویدن است. وقتی بچه بودم فوتبال بازی می‌کردم اما شرایط پیش نیامد که ادامه ندهم. ۵ سال هم حرفه‌ای کشتی گرفتم و مدال هم‌آوردم. در اسنوبورد و پارکور هم فعالیت داشتم و الان با یک تمرین فشرده به شرایط خوب می‌رسم.

× فکر می‌کنی خانواده‌ی مسی هم تو را با او اشتباه بگیرند؟

اگر آستین بلند بپوشم شاید اشتباه بگیرد.

×به عنوان سوال آخر اگر مسی را ببینی به او چه می گویی؟

از کجا می‌دانید که ندیدم؟(خنده).نمی‌دانم. باید در شرایطش قرار بگیرم. الان نمی‌دانم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251095

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر