2

آمادگی استخدامِ پیمانی ۱۳۰۰ نیروی بلاتکلیف در دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای/ اخذ مجوزِ بکارگیری۱۵۰ عضو هیات علمی+شرایط

  • کد خبر : 251099
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از آمادگی برای تبدیل وضعیت ۱۳۰۰ نیروی حق التدریس این دانشگاه به قراردادی و همچنین اخذ مجوز برای جذب ۱۵۰ عضو هیات علمی خبر داد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از آمادگی برای تبدیل وضعیت ۱۳۰۰ نیروی حق التدریس این دانشگاه به قراردادی و همچنین اخذ مجوز برای جذب ۱۵۰ عضو هیات علمی خبر داد.

ابراهیم صالحی عمران (رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره تبدیل وضعیت ۳ هزار و ۵۰۰ نیروهای قراردادی این دانشگاه، اظهار داشت: بررسی کردیم ۱۳۰۰ نفر شرایط لازم را داشتند و ما در حال حاضر تقاضای ۱۳۰۰ پست برای جذب این تعداد نیرو را از سازمان امور اداری-استخدامی گرفته ایم؛ دانشگاه به وظیفه خود عمل کرده و هم اکنون منتظر پاسخ مثبت سازمان استخدامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این تعداد نیرو قرار است به صورت پیمانی جذب دانشگاه فنی و حرفه ای شوند، درباره اینکه به چه علت مابقی نیروها تبدیل وضعیت نخواهند شد، گفت: به علت‌های مختلف؛ به طور مثال سن و سال  یا رشته یا تخصص مورد نیاز را نداشتند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در پاسخ به این سوال که گفته می شود، برخی از اساتید حق التدریس که سابقه ۲-۳ ساله دارند، قرار است به عنوان نیروی اداری و بدون آزمون به صورت پیمانی جذب دانشگاه شوند؛ گفت: چنین چیزی صحت ندارد؛ چرا که جذب اعضای هیات از طریق هیات جذب وزارت علوم صورت می‌گیرد و بحث جذب نیروهای حق التدریس هم مشخص است؛ باید تاکید کنم که هیچ نیرویی از این طریق و به این صورت وارد سیستم دانشگاه نمی شود.

صالحی عمران از اخذ مجوز برای جذب ۱۵۰ عضو هیات علمی از وزارت علوم خبر داد و درباره شرایط جذب این افراد، توضیح داد و گفت: این افراد باید ۳ سال سابقه کار اجرایی داشته باشند و در آزمون (PE) که یک آزمون فنی-مهندسی است، قبول شده باشند؛ همچنین شرایط سنی با احتساب ۳ سال سابقه کار، ۳۳ سال است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251099

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر