4

پرسپولیس باید در آزادی هجومی‌تر بازی کند/ عکس مسلمان را دیدم؛ نقدی به آن وارد نیست!

  • کد خبر : 251207
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من عکس دیشب مسلمان را دیدم و معتقدم نقدی به آن وارد نیست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من عکس دیشب مسلمان را دیدم و معتقدم نقدی به آن وارد نیست.
جعفر کاشانی پرسپولیس باید در آزادی هجومی‌تر بازی کند/ عکس مسلمان را دیدم؛ نقدی به آن وارد نیست!

افق نیوز/ جعفر کاشانی در خصوص پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: واقعیت این است که بچه‌ها خوب بودند، اما هر بازی تاکتیک خاص خودش را دارد. ما شب گذشته مثل بازی در امارات به میدان رفتیم.

وی ادامه داد: وقتی در زمین خودمان بازی می‌کنیم، ۹۰ هزار تماشاگر در استادیوم است و پیروزی می‌خواهیم باید هجومی‌تر بازی کنیم. این یک اصل از سیستم پرسپولیس است. به نظر من ما می‌توانستیم با دو سه گل اختلاف از زمین بیرون بیایم، اما این اتفاق رخ نداد. ما باید برای مراحل بعد با آمادگی کامل به زمین برویم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص عملکرد داور بازی با الجزیره هم گفت: واقعا برای داور متاسفم که دو پنالتی مسلم را برای ما نگرفت نمی‌دانم این‌ها چطور با این شرایط در لیگ قهرمانان آسیا داوری می‌کنند.

کاشانی در واکنش به عکسی که از محسن مسلمان بعد از گل دوم پرسپولیس منتشر شده که این بازیکن برخلاف همه خیلی خونسرد و بی‌خیال روی نیمکت نشسته تأکید کرد: من این عکس را دیدم و نقدی به آن وارد نیست! بعضی‌ها احساساتشان را بروز می‌دهند و بعضی‌ها درون خودشان می‌ریزند مسلمان بازیکن خوبی برای ما است و باید از وجودش استفاده کنیم. مسلمان باید بماند و ما هم باید مسائل و حاشیه‌ها را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حسین هدایتی مبلغ خرید بلیط‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی را پرداخت کرده گفت: من از این موضوع خبری ندارم و نمی‌دانم داستان چه بوده، اما این را می‌دانم همیشه در پرسپولیس دو گروه هوادار وجود دارد. یک گروه هوادارانی هستند که در صحنه حضور دارند و یک گروه هم هوادارانی که هیچ‌وقت دیده نمی‌شوند، اما در مواقع ضروری چالش‌های باشگاه را رفع می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شده یا خیر گفت: امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد، چون مدیریت باشگاه اقدامات و لابی‌های زیادی در این خصوص انجام داده. ضمن اینکه برخی از هوادارن خاص باشگاه هم تمام تلاش خود را انجام دادند تا این پنجره نقل و انتقالاتی باز شود.

 

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر