1

آذری: عروسک خیمه شب بازی نیستم/ حرف‌های سرمربی تیم‌ملی را تکذیب می‌کنم

  • کد خبر : 251221
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

من واقعا تعجب می‌کنم که این محتوای دروغ به زبان کی‌روش آمده و از آن هم عجیب‌تر اینکه این مساله در شب بازی ما مقابل استقلال مطرح شده است. در حالی که اساسا حرف نادرستی است و همانطور که گفتم هر وقت کی‌روش خواست رو در رو کنیم.

آذری: عروسک خیمه شب بازی نیستم/ حرف‌های سرمربی تیم‌ملی را تکذیب می‌کنمبه گزارش افق نیوز/ سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره حرف‌های امروز کی‌روش گفت: کی روش در صحبت‌های امروز ادعا کرده‌ که من در گفتگوی تلفنی مشترکمان گفته‌ام امیر قلعه‌نویی باعث حضور نداشتن بازیکنان ذوب‌آهن در تیم‌ملی شده‌ است، که من این موضوع را به طور کامل تکذیب می‌کنم. البته با کی‌روش صحبت کردیم، نشان به آن نشان که بعد از آن مصاحبه‌ای که من داشتم و در آن از دعوت از بازیکن مصدوم ذوب به تیم‌ملیانتقاد کردم. به من خبر دادند که کی‌روش دنبال او می‌گردد و حتی با فقیهی رئیس دفتر من تماس گرفته بودند. من هم شماره کی روش را گرفتم و ۴۵ دقیقه با هم صحبت کردیم.

آذری در ادامه گفت: در ابتدای صحبتمان کی‌روش از من سوال کرد این حرفی که زدی خط سرمربی شما است که من جواب دادم من عروسک خیمه شب بازی کسی نیستم. آدم مستقلی هستم، قهرمان ملی بودم و در این زمینه صاحب نظر هستم و باز هم گفتم که شما نباید اکبر ایمانی را با توجه به مصدومیتش به تمرین ریکاوری تیم‌ملی دعوت می‌کردید تا آسیب‌دیدگی‌اش تشدید بشود. ما در این مکالمه ۴۵ دقیقه صحبت کردیم و آرین قاسمی به عنوان مترجم شاهد هست. هر وقت هم که خواستید می‌توانید رو در رو کنید و اصلا مناظره کنیم.

آذری در پایان گفت: من واقعا تعجب می‌کنم که این محتوای دروغ به زبان کی‌روش آمده و از آن هم عجیب‌تر اینکه این مساله در شب بازی ما مقابل استقلال مطرح شده است. در حالی که اساسا حرف نادرستی است و همانطور که گفتم هر وقت کی‌روش خواست رو در رو کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251221

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر