1

بوفون هم نمی توانست ضربه تیام را بگیرد/ دلم برای قلعه نویی سوخت

  • کد خبر : 251267
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۱۲

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مامه تیام ضربه فوق العاده ای زد و بوفون هم نمی توانست آن‌توپ را بگیرد.

مظاهری: بوفون هم نمی توانست ضربه تیام را بگیرد/ دلم برای قلعه نویی سوختبه گزارش افق نیوز/محمد رشید مظاهری درباره شکست ذوب آهن مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم بازی خوبی بود اما اعتقاد دارم دست کم باید این بازی مساوی می‌شد. به تیم داوری تبریک می‌گویم چراکه به نظرم برای بازی‌های ما نباید از غرب آسیا داور بگذارند و به نظرم باید از شرق آسیا داور انتخاب می‌کردند.

داوران شرقی از تماشاگران نمی ترسند

او درمورد اینکه با توجه به تقابل ۲ تیم ایرانی آیا تفاوتی داشت که داور از شرق آسیا باشد یا غرب آسیا گفت: با توجه تجربه‌ای که در سه، چهار سال اخیر در لیگ قهرمانان داشته‌ام برای من ثابت شده است که داوران شرقی از تماشاگر نمی‌ترسند. به هر صورت به تیم استقلال تبریک می‌گویم.

مظاهری خاطرنشان کرد: درست است بازی را واگذار کرده‌ایم اما به شخصه از پیشرفتی که باید داشته باشم دست نمی‌کشم و کارم را انجام می‌دهم.

باید تلاش کنم در اردوی تیم ملی برای ثابت بازی کردن بجنگم

او درمورد گل دوم مامه تیام تصریح کرد: گل، گل است. تفاوتی ندارد پنالتی باشد یا کنج دروازه. باید تمام تلاشم را بکنم که در اردوی تیم ملی برای ثابت بازی کردن بجنگم تا به تیم ملی کمک کنم و دل مردم شاد شود.

بوفون هم نمی توانست ضربه تیام را بگیرد

مظاهری درباره اینکه با توجه به ضرباتی که از این سبک در جام جهانی سمت دروازه ایران می آید آیا دروازه‌بان های تیم ملی می‌توانند مقابل چنین توپ‌هایی ایستادگی کنند، اظهار داشت: شما فکر می‌کنید اگر بوفون بود می‌توانست شوت تیام را بگیرد؟ از خودم تعریف نمی کنم. از بوفون سؤال کنید. اگر جواب سوالتان را داد بگویید تا جواب شما را بدهم.

چنین اخلاقی ندارم که دست کسی را پس بزنم

او درباره اینکه چرا در زمان شادی بازیکنان استقلال دست آنها را پس زد، گفت: دست کسی را پس نزدم. با مهدی رحمتی شوخی کردم و او را هل دادم. با فرشید اسماعیلی هم شوخی کردم اما چنین اخلاقی ندارم.

دلم برای امیر قلعه نویی سوخت

مظاهری درمورد اظهارات امیر قلعه نویی مبنی بر غیر فوتبالی باختن استقلال از ذوب آهن گفت: باید یک موضوع را درباره قلعه نویی بگویم که البته به این دلیل از او عذرخواهی می کنم. فکر می‌کنم هر زمانی با پرسپولیس بازی داشته‌ایم ندیده‌ام با مربیان سابق خود چنین رفتاری کنند اما نگاه کنید در استقلال با علیرضا منصوریان و امیر قلعه‌نویی چه کردند. این موضوع به من ارتباطی ندارد اما دلم برای امیرخان سوخت.

قلعه نویی در استقلال پیر شد و این حرف ها زشت است

او افزود: قلعه‌نویی چند سال عمرش را برای استقلال گذاشته است؟ او در استقلال پیر شد. ریشه و بنیان استقلال در زمان پورحیدری و قلعه‌نویی بوده است. این کار زشت است. افراد با شخصیتی مانند حجازی، پورحیدری و قلعه‌نویی در جمع استقلالی ها بودند و اگر این مکتب را حفظ کنند خیلی بهتر است. خواهش می کنم این صحبت هایم را حاشیه ای مطرح نکنید.

دروازه بان ذوب آهن درباره وضعیتش در فصل آینده گفت: فصل بعد را برای فصل بعد می‌گذاریم. با ذوب‌آهن قرارداد دارم.

برای حضور در ترکیب تیم ملی به هیچ دروازه بانی فکر نمی کنم

او درباره رقابتش با سایر دروازه بان های تیم ملی برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی این تیم در جام جهانی بیان کرد: به هیچ دروازه‌بانی فکر نمی‌کنم و تنها به خودم فکر می‌کنم. فقط کار خودم را انجام می‌دهم و به اطرافم کاری ندارم. روبه جلو کارم را پیش می‌برم و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

مظاهری ادامه داد: باشم یا نباشم، فیکس بازی کنم یا نکنم فقط کار خودم را می‌کنم. تمام تلاشم را می کنم تا ثابت بازی کنم و اگر این اتفاق بیفتد جای خودم بوده است و جای کسی را نگرفته‌ام.

گل دوم تیام از آن گل هایی بود که دروازه بان باید برگردد و برای مهاجم دست بزند

مظاهری درمورد اینکه به نظر می رسید در صحنه گل دوم استقلال تا حدی هم اشتباه کرده است، گفت: این طور نیست. تیام ضربه فوق‌العاده ای زد. مربی ای داشتیم که  می‌گفت بعضی‌ گل‌ها هستند که وقتی مهاجم آنها را می زند و باید برگشت و برای او دست زد. این توپ را تمام دروازه‌بان ها گل می خوردند.چه  بسا روزهای قبل دروازه‌بان‌هایی بودند که روی زمین هم گل خوردند چه برسد روی هوا.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251267

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر