1

ستاره پرسپولیس این روزها کم فروغ است! + تصویر

  • کد خبر : 251314
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

همین امر سبب شده بود که همه هواداران انتظار داشته باشند تا با روحیه خیلی بالا به دیدار الجزیره آمده باشد و روز پرفروغی را سپری کند ولی متاسفانه او یک بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت.

در روزی که خیلی‌ها روی وحید امیری حساب باز کرده بودند، او نمایش ضعیفی برابر الجزیره امارات ارایه داد.
بازی پرسپولیس و السد قطر_وحید امیری ستاره پرسپولیس این روزها کم فروغ است! + عکس

افق نیوز/ وحید امیری قبل از دیدار با الجزیره توسط کی روش به تیم ملی دعوت شده بود و همین امر سبب شده بود که همه هواداران انتظار داشته باشند تا با روحیه خیلی بالا به دیدار الجزیره آمده باشد و روز پرفروغی را سپری کند ولی متاسفانه او یک بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت.

 

برخلاف بسیاری از بازی های این فصل و در حالی که بیشتر بازیکنان پرسپولیس نیز روی فرم نبودند وحید امیری در آن روز نمایش ضعیفی ارائه داد، وحید امیری در این دیدار تنها یک شوت زد که خارج از چارچوب بود. او ۵۴ پاس داد که ۸۲ درصد آن صحیح بود و در بدترین آیتم، امیری تنها یک پاس کلیدی برای همبازیانش ارسال کرد.

 

 

این در حالی است که غیر از جلال حسینی که پاس کلیدی نداشت، همه بازیکنان پرسپولیس به اندازه وحید یا بیشتر از او پاس کلیدی دادند. موفق‌ترین بازیکن پرسپولیس در این زمینه احمد نوراللهی بود که چهار پاس کلیدی ارسال کرد. نوراللهی در مجموع ۵۷ پاس داد که حدود ۹۰درصد آنها صحیح بود. عجیب اینکه وحید امیری حتی موفق به گرفتن یک خطا هم از بازیکنان حریف نشد.

 

گفتنی است. وحید امیری تاکنون سه گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده است و جالب اینکه هر سه گل او مقابل نمایندگان اماراتی بوده است. الشباب و الوحده دو تیمی بوده‌اند که از امیری گل دریافت کرده اند.

 

البته در شرایطی که امیری با بازی های خوبش توقعات زیادی از خود ایجاد کرده فقط می توانیم تصور کنیم نمایش ضعیف او در آن روز یک اتفاق بوده و بس.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251314

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر