1

عابدینی: فدراسیون فوتبال یعنی کی‌روش!/ سرمربی تیم ملی بهتر است نگاهی به اطرافیانش بیندازد

  • کد خبر : 251804
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

یکی از مدیران ‌سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید که مجموعه این فدراسیون در شخص کارلوس کی‌روش خلاصه شده است. او هم‌چنین گفت که بهتر است کی‌روش پیش از طرح موضوع دلالان و تیم ملی به اطرافیان خودش نگاهی بیندازد.

یکی از مدیران ‌سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید که مجموعه این فدراسیون در شخص کارلوس کی‌روش خلاصه شده است. او هم‌چنین گفت که بهتر است کی‌روش پیش از طرح موضوع دلالان و تیم ملی به اطرافیان خودش نگاهی بیندازد.

امیر عابدینی، یکی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی اظهارات کارلوس کی‌روش پیرامون دعوت نشدن سید جلال حسینی و  وریا غفوری به تیم‌ ‌ملی فوتبال، اظهار کرد: متاسفانه در فدراسیون فوتبال هیچ چیز سر جای خودش نیست. من اگر بخواهم فدراسیون فوتبال را تعریف کنم می‌گویم فدراسیون فوتبال یعنی آقای کی‌روش! آقای کی‌روش که حساب و کتاب پس نمی‌دهند و به همین خاطر هر تصمیمی که دلش می‌خواهد می‌گیرد. او فقط گاهی خودش را پاسخگوی اذهان‌ عمومی می‌داند که آن هم کسی قانع نمی‌شود.

وی افزود: برخی کارشناسان می آیند و می‌گویند سرمربی تیم‌ ‌ملی حق دارد هر بازیکن یک دوست دارد را به تیم‌ ‌ملی دعوت کند اما نظر اذهان عمومی چه می‌شود. مگر می‌شود بهترین بازیکنان لیگ را از تیم‌ ‌ملی خط زد؟

عابدینی ادامه‌ داد: همه آشفتگی فدراسیون فوتبال را می‌توان در عکسی که با رییس جمهور انداخته‌اند ببینید. در آن عکس آقای تاج کنار ایستاده و کارلوس کی‌روش پیراهن شماره “۱۲” را به رییس جمهور می‌دهد. مگر کارلوس کی‌روش کارمند فدراسیون نیست؟ با این تفاسیر در حال‌ حاضر فقط باید دعا کنیم تیم‌ ‌ملی در جام جهانی بدرخشد و نتیجه‌ بگیرد اما به راستی چه کسی می‌توانست نام ورویا غفوری و سیدجلال حسینی را به غیر از کی‌روش خط بزند.

این مدیران ‌سابق فدراسیون فوتبال در ادامه‌ درباره اظهارات کارلوس کی‌روش که عنوان کرده برخی دلالان در هتل تیم‌ ‌ملی به اتاق بازیکنان می رفتند و مذاکره می‌کردند، گفت‌: کسی که چنین اظهاراتی دارد بهتر است به اطرافیان خودش هم نگاه کند. شما که تیم تان را خوب مدیریت می‌کنید پس چرا اطرافیانتان اجازه دادند برخی نصف شب به اتاق بازیکنان بروند؟ شما که به راحتی برای کمپ و پیراهن تیم‌ ‌ملی و خیلی از مسائل دیگر تصمیم گیری می‌کنید. بهتر است یک نگاهی هم به اطرافیان خودتان بیندازید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر