5

اظهارات مسئولان ورزش کشور پس از دیدار با رئیس جمهور

  • کد خبر : 251846
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۷

مراسم تجلیل از ورزشکاران امشب با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش افق نیوز و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از قهرمانان امشب با حضور رئیس جمهور ، وزیر ورزش و جوانان ، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

اظهارات مسئولان ورزش کشور پس از دیدار با رئیس جمهور

صالحی امیری :  امروز ورزش کشور در شرایط استثنایی و نادری قرار گرفته است

رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: امروز ورزش کشور در شرایط استثنایی و نادری قرار گرفته و اتحاد و همدلی و یکرنگی چهارگانه بین دولت، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیونهای ورزشی به همراه قهرمانان ورزشی باعث شده مسیر حرکت به سمت قله های تعالی ورزش با سرعت زیادی طی شود.

او افزود: این وعده را از طرف قهرمانان عزیز می دهم که برای کسب قله های افتخار ورزشی از همه توان، قدرت و غرور خود استفاده می کنیم تا لبخند را به لب مردم بنشانیم.

صالحی امیری با بیان اینکه دولت با تمام مشکلات خود به حوزه ورزش توجه ویژه داشته، افزود: در مقایسه با سایر دستگاه ها، دولت و سازمان برنامه ریزی کشور توجه ویژه ای داشتند و از این بابت تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ورزش مجموعه ای از سرمایه های انسانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، افزود: ورزش در حوزه دیپلماسی نیز برگ برنده دولت مردان و شخص رییس جمهور است. به امید خدا رییس جمهور و دولت در این مسیر سخت و دشوار موفق باشد.

اظهارات مسئولان ورزش کشور پس از دیدار با رئیس جمهور

سلطانی فر: ورزشکاران هیچ زمانی مثل امروز برای افتخار آفرینی آماده نبوده اند.

مسعود سلطانی فر در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کشور با حضور رئیس جمهور إظهار داشت : ورزشکاران هیچ زمانی مثل امروز برای افتخار آفرینی آماده نبوده اند.

سلطانی فر با اشاره به اتفاقات قابل توجهی که در عرصه ورزش ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور رخ داده است ، تصریح کرد: نتایجتیم ملی فوتبال ایران در مسیر راهیابی به جام جهانی که با اقتدار و برای دومین دوره متوالی رخ داد ؛ صعود تیم های استقلال و پرسپولیس بهمرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا ؛ قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در دو دوره متوالی ؛ مقام سومی تیم های ملی فوتسال و فوتبال ساحلیدر رقابت های قهرمانی جهان ؛ قهرمانی تیم های ملی وزنه برداری و ووشو در رقابتهای جهانی همچنین قهرمانی تکواندو در رقابت های جام جهانی و قهرمانی های متعدد در رشته های ژیمناستیک ، تیراندازی ، جودو ، کاراته ، اسکواش و ….. گوشه ای از افتخار آفرینی ورزشکاران ایران إسلامی است که ما را به فردای روشن ورزش کشور امیدوار مَی کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: روند تاریخ سازی ورزش ایران ادامه پیدا می کند و یقین داریم ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی حضور قدرتمندانه خواهند داشت و نماینده شایسته ای برای ایران خواهند بود.

سلطانی فر گفت: دغدغه رئیس جمهور محترم برای توسعه ورزش همگانی اولویت وزارت ورزش و جوانان است بطوریکه ٢ هزار و سیصد خانه ورزش روستایی تشکیل شده است از طرفی پیش بینی می کنیم که تعداد ورزشکاران در رویدادهای ورزش همگانی در پایان فعالیت دولت نسبت به ابتدای دولت, پنجاه درصد افزایش پیدا کند .

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش إظهار داشت :توفیقات در حرکت پرشتاب توسعه و پیشرفت ورزش بانوان آغاز شده و ادامه خواهد داشت و با حمایت و تأکیدات رئیس جمهور نیز موانع حضور بانوان با حجاب إسلامی در رویدادهای بین المللی به حداقل رسیده است تا جاییکه دختران بسکتبالیست بعد از ٣٨ سال در رقابت های آسیایی با عزت شرکت کردند . بانوان إیرانی در جانبازان و معلولین هم عنوان بهترین ورزشکار جهان را بدست آوردند و توفیقات دیگری که فقط بخش کوچکی از افتخار آفرینی جامعه پرافتخار بانوان است .

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در پایان گفت :جامعه ورزش از حمایت های رئیس جمهور قدردانی مَی کند و با اشتیاق فراوان در ادامه مسیر اعتلای کشور دولت را یاری کرده و تنها نخواهند گذاشت.

اظهارات مسئولان ورزش کشور پس از دیدار با رئیس جمهور

فرشته کریمی : فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تمام حقانیت را ثابت کردند

فرشته کریمی ملی پوش فوتسال بانوان و بهترین بازیکن آسیا در خصوص مراسم تجلیل رییس جمهور از قهرمانان گفت: خیلی خوشحالم که هر ساله شخص اول مملکت از قهرمانان تجلیل می کند و به شخصه خیلی پاداش مادی این مراسم برایم مهم نیست و بیشتر ارزش معنوی آن و این که احساس می کنیم به ما توجه شده مهم است و خستگی را از تنمان بدر می کند.

فرشته کریمی در خصوص اقدامات دولت و وزارت ورزش و جوانان برای ورزش بانوان گفت: حداقل در رشته خودم می توانم بگویم امسال برای قهرمانی فوتسال بانوان خیلی زحمت کشیده شد و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تمام حقانیت را ثابت کردند.

او  تصریح کرد: تا قبل از این ما یک سالن استاندارد فوتسال برای تمرین نداشتیم ولی الان بهترین کفپوش دنیا را داریم و این امر در قهرمانی ما بسیار نقش داشت و لازم می دانم از همه زحمات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تشکر کنم.

اظهارات مسئولان ورزش کشور پس از دیدار با رئیس جمهور

شهرزاد مظفر:این مراسم تجلیل در روحیه ملی پوشان فوتسال ایران اثر بخش است

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در حاشیه دیدار صمیمی دکتر روحانی با ورزشکاران  إظهار داشت :هنوز یک هفته بیشتر نیست که از مسابقات جام ملت های آسیا بر گشتیم اما دولت و وزارت ورزش و جوانان واقعا با این مراسم تقدیر حرکت بی نظیری انجام دادند .

او ادامه داد:دولت در این پنج سال نشان داده در تقدیر از قهرمانانش خوش قول بوده و قدر افتخار آفرینان را می داند .

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این مراسم تجلیل در روحیه ملی پوشان فوتسال ایران و انگیزه دو چندان انها برای استمرار در مسیر قهرمانی بسیار اثربخش است .

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت :خوشحالم که جام قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران که با برنامه ریزی و تلاش بدست امد مورد توجه مردم و مسولین قرار گرفت.

اظهارات مسئولان ورزش کشور پس از دیدار با رئیس جمهور

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر