1

هشدار مدیرعامل امدادخودروسایپا نسبت به حضور گسترده امدادخودروهای متفرقه

  • کد خبر : 251956
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۱

مدیر عامل امدادخودروسایپا ضمن قدردانی از زحمت تلاشگران عرصه خدمات امدادی گروه سایپا، نسبت به حضور رو به افزایش امدادخودروهای متفرقه هشدار داد.

بهزاد پناهی، امدادخودروهای متفرقه را بلای جان مردم دانست و اظهار کرد: در حوزه خدمات امدادی سودجویانی هستند که تنها به فکر منافع خود بوده و زحمات امداد خودروهای رسمی را خدشه‌دار می‌کنند، بر همین اساس از هموطنان خواهشمندیم با دقت نظر خود مانع فعالیت این سودجویان شوند.

پناهی گفت: طبق گزارشات و همان گونه که در شبکه های اجتماعی نیز دیده شده در بعضی از جاده‌ها و پیچ‌های خطرناک برخی از این امدادگرنماها با دستکاری سطح جاده سبب می شوند تا خودروهای عبوری دچار لغزش و سانحه شده، تا پس از آن نسبت به حمل این خودروها و دریافت وجه اقدام کنند.

به گفته وی در برخی موارد امدادگران متفرقه با تهدید و حمله با سلاح سرد به امدادرسانان مجاز باعث زخمی شدن آنها شده اند و بدین ترتیب در جاده ها و مسیرهای مواصلاتی کشور به منظور جلوگیری از فعالیت امدادگران رسمی و حضور انحصاری در برخی محورها، ایجاد رعب و وحشت می کنند.

مدیرعامل امدادخودرو سایپا ضمن اعلام اینکه خرید بسته های خدمت گروه سایپا اختیاری است، ادامه داد: علاوه بر این اتفاقات و همان گونه که بارها هشدار داده ایم سودجویان دیگری هم وجود دارند که به شهروندان امداد جعلی می‌فروشند؛ این افراد به اسم امداد خودروهای رسمی با شهروندان تماس گرفته و با فریب های مختلف از آنها درخواست وجه می‌کنند، درحالی که هیچ ارتباطی با امداد خودروهای رسمی ندارند.

پناهی اظهار کرد: در بسیاری از موارد مشاهده شده است که امدادخودروهای متفرقه پس از حمل خودروها به شیوه نادرست و غیر اصولی آنها را به تعمیرگاه های ناشناس و متفرقه معرفی می کنند که اغلب نارضایتی گسترده مشتریان محترم را در پی داشته است.

طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا، از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته شروع و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۷ ادامه داشت و در این طرح ۷۴۴ واحد امدادی در قالب ۵۷ پایگاه شبانه‌روزی و ۳۶۳ پایگاه روزانه به ارائه خدمات امدادی در سطح محورها و معابر درون شهری و برون شهری سراسر کشور پرداختند و ۴۶۰ نمایندگی مجاز کشیک نیز به منظور ارائه خدمات درون تعمیرگاهی در محل نمایندگی‌های مجاز حضوری فعال داشتند.

امدادخودروسایپا با شماره تماس شبانه روزی ۰۹۶۵۵۰ در سراسر ایران اسلامی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251956

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر