1

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

  • کد خبر : 252015
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

مشاور عالی سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ از ۲۸ خرداد ماه خبر داد.

آزمون

مشاور عالی سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ از ۲۸ خرداد ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده اطلاعات ثبت نام داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ که برای شرکت در آزمون مذکور ثبت نام نموده‌اند، از روز دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبان مذکور ضرورت دارد از روز دوشنبه ۲۸ خرداد حداکثر تا پایان روز شنبه دوم تیر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مذکور نسبت به مشاهده، کنترل و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر برای ثبت نام در آزمون فوق اقدام ننموده‌اند نیز ترتیبی اتخاذ شده تا این داوطلبان نیز در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان گفت: در صورتی که اصلاحات جدیدی از آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته به سازمان سنجش آموزش کشور واصل شود،‌ این اصلاحات از روز یکشنبه ۲۷ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر