1

گمانه زنی های لیست استقلال در فصل نقل و انتقالات 

  • کد خبر : 252184
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶

سرمربی استقلال در لیستی به باشگاه نفرات مختلفی را در پست های متفاوت معرفی کرده که به نظر در صورت جذب آنها تیم می تواند چهره قدرتمندتری نسبت به فصل گذشته به خود بگیرد.

سرمربی استقلال در لیستی به باشگاه نفرات مختلفی را در پست های متفاوت معرفی کرده که به نظر در صورت جذب آنها تیم می تواند چهره قدرتمندتری نسبت به فصل گذشته به خود بگیرد.
استقلال
تمرین استقلال گمانه زنی لیست استقلال در فصل نقل و انتقالات 

افق نیوز/ سرمربی استقلال در لیستی به باشگاه نفرات مختلفی را در پست های متفاوت معرفی کرده که به نظر در صورت جذب آنها تیم می تواند چهره قدرتمندتری نسبت به فصل گذشته به خود بگیرد.

استقلال در حالی چند روزی است که فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز کرده است که تا امروز جدایی امید نورافکن از این تیم قطعی شده است و چند بازیکن دیگر هم ممکن است با دریافت پیشنهاد داخلی این تیم را ترک کنند. با این شرایط وینفرد شفر لیست بلند بالایی را تقدیم باشگاه کرده است تا این تیم برای فصل جدید با مشکل کمبود بازیکن روبرو نشود.

جذب دروازه بان؟ امیدواری برای ماندن حسینی
پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال شب گذشته خبر از تمدید قرارداد ۵ ساله با سیدحسین حسینی داد اما طبیعی است که این بازیکن برای ماندن در جمع آبی ها ملاحظاتی دارد.
سیدحسین حسینی درست جایی حضور در جام جهانی را از دست داد که جایگاه ثابت خود را در ترکیب اصلی استقلال به مهدی رحمتی داد و حالا طبیعی است که او نخواهد جام ملت ها را از دست بدهد.
با این شرایط در صورتی که حسینی در نهایت تصمیم به جدایی از استقلال بگیرد، استقلال باید برای دروازه بان دوم خود به دنبال جذب یک دروازه بان مطمئن باشد هرچند که هنوز دروازه بان جوان استقلال فعالیت رسمی برای جدایی از تیم انجام نداده است.

استقلال به دنبال جانشین احتمالی برای مجید حسینی
سیدمجید حسینی یکی از بازیکنانی است که گفته می شود ممکن است با شروع فصل جدید از استقلال جدا شود و فوتبالش در اروپا پیگیری کند هرچند که او بعد از بازی با ذوب آهن اعلام کرد که هنوز جدایی اش قطعی نشده است.
با این شرایط استقلال در لیست خود نام چند مدافع وسط را گنجانده است تا تیمش در صورت جدایی حسینی به مشکل نخورد.

 

شفر به دنبال جانشین نورافکن
سرمربی استقلال به دنبال جانشین امید نورافکن است تا این تیم در پست دفاع چپ به مشکل نخورد.
البته استقلال برای پست دفاع چپ میلاد زکی پور و آرمین سهرابیان را در اختیار دارد ولی شفر اعتقاد دارد تیمش برای اینکه به مشکل نخورد حتما باید یک مدافع چپ جذب کند.

 

دفاع راست؟ وریا باید تمدید کند
در روزهای اخیر شایعه شده است که وریا غفوری خط خوردن از لیست تیم ملی را از چشم شفر می بیند و ممکن است این بازیکن برای اینکه حتما در جام ملت ها حتما حضور داشته باشد بخواهد تیمش را تغییر بدهد.
هرچند غفوری هنوز اظهار نظر رسمی در مورد خط خوردن نامش از لیست تیم ملی انجام نداده است و تمام این اخبار در حد شایعه است که در رسانه ها مطرح می شود اما گفته می شود شفر در پست دفاع راست پیش بینی های لازم را کرده است و نمی خواهد تیمش با مشکل روبرو شود.

 

جانشین شجاعیان کیست؟
داریوش شجاعیان که در بازی رفت برابر ذوب آهن رباط صلیبی اش شد، به نیم فصل اول لیگ برتر نمی رسد و به همین دلیل استقلال به جای او باید به دنبال جذب مهاجم باشد. با این شرایط شفر در لیست خود نام چند وینگر را هم لحاظ کرده است که مدیران باشگاه استقلال باید برای او به دنبال جانشین باشد.

 

شفر از جذب مهاجم سیر نمی شود
با وجود اینکه هنوز تکلیف مامه تیام مشخص نیست و البته علی قربانی هم هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است، با این حال شفر چند گزینه را برای خط حمله خود در نظر دارد. استقلال چند روز پیش الهیار صیادمنش را جذب کرده است و هنوز باشگاه به دنبال جذب چند بازیکن دیگر است.

گزینه های احتمالی استقلال چه کسانی هستند؟ محمد دانشگر، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، مهدی ترابی، علی قلی زاده، روح الله باقری، مرتضی تبریزی و مرتضی آقاخان بازیکنانی هستند که نام شان برای حضور در استقلال مطرح شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252184

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر