3

شهردار پردیس شنبه معرفی می شود

  • کد خبر : 252186
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰:۱۰

حسن لاله با اشاره به نزدیکی اتمام مهلت قانونی شورا در انتخاب شهردار گفت ؛شهردار جدید پردیس این هفته معرفی می شود

به گزارش خبرنگار افق نیوز عضو شورای شهر پردیس در حاشیه نماز جمعه شهر جدید با بیان اینکه شورا برنامه ۱۶ نفر از رجال عمرانی و مدیریت شهری را مورد ارزیابی دقیق قرار داده است تصریح کرد برهمین اساس شهردار منتخب شورا این هفته معرفی شده و عملیات عمرانی شهر با قدرت تمام از سر گرفته خواهد شد .
حسن لاله اهم رویکرد شورای شهر پردیس را توجه به زیر ساخت ها عنوان کرد و افزود ؛با توجه به سونامی افزایش جمعیتی پردیس لزوم تجهیز و تامین زیر ساخت های بهداشتی و درمانی و ورزشی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نایب رییس شورای شهر پردیس با اشاره به گره ترافیکی شهر گفت ؛در همین راستا رایزنی هایی را با اداره راه و شهرسازی انجام داده ایم
وی گفت ؛ ایجاد یک خروجی به اتوبان بومهن -تهران از خیابان فاز۴ پارک ولایت می تواند بخشی از ترافیک این محله را مرتفع کند .

لاله در پاسخ به این سوال که شهرداری چه موقع خدمات شهری را در فاز های در حال اسکان جمعیتی ۸ و۱۱ شروع خواهد کرد ،تصریح کرد ؛ارایه خدمات شهری در فاز های درحال اجرای مسکن مهر به عهده شرکت عمران هست ،اما به محض تکمیل این پروژه ها و ایجاد سرانه های درمانی و ورزشی و آموزشی از سوی شر کت عمران ، شهرداری می تواند ادامه خدمات رسانی به این فازها را مطابق دیگر فازهای پردیس بر عهده بگیرد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر