3

هنوز پرونده‌ای درخصوص گرانفروشی به قوه قضاییه نیامده است

  • کد خبر : 252322
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص تخلفات بازار و گرانفزوشی و ارائه پرونده به قوه قضاییه گفت: تا جایی که اطلاع دارم پرونده‌ای مبنی بر گرانفروشی به ما نرسیده است.

به گزارش افق نیوز، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و بیست و هفتمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت در هفته های اخیر برخی صحیت از گفتگوی ملی را مطرح کردند، قوه قضاییه در این زمینه قدمی یرداشته است؟ گفت: وحدت و همدلی از ابتدا مورد تاکید بود و همه قوا و مسئولان امروز در برابر دشمن وحدت نظر دارند و هیچ کس در جمهوری اسلامی نیست که بگوید آمریکا خصم ما نیست و می شود به او اعتماد کرد.

وی ادامه داد: آمریکا از ابتدا با ما در جنگ نرم و سخت بوده و اتحاد هم حول محور قانون و ولایت فقیه بوده و قوه قضاییه هم مثل گذشته تمام تلاش خود را برای کمک به کار بسته و به دولت هم اعلام کرده در جهت فعالیت های اقتصادی و مبارزه با متخلفان اقتصادی با قوه مجریه همراه است.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: مجلس هم اعلام کرده هر اقدامی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است کمک می کند و بدانید همه این اقدامات حول محور ارزشهای اسلام و ولایت فقیه و قانون اساسی وحدت نظر دارند.

وی در خصوص تخلفات بازار و گرانفزوشی و ارائه پرونده به قوه قضاییه گفت: تا جایی که اطلاع دارم پرونده‌ای مبنی بر گرانفروشی به ما نرسیده اما در بحث احتکار و عدم رعایت بهداشت از قبل گزارشاتی بوده و الان هم هست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252322

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر