1

وعده‌های مالک جدید تراکتورسازی؛ از جذب مربی و بازیکن طراز اول خارجی تا قهرمانی در ایران و آسیا

  • کد خبر : 252398
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

مالک جدید باشگاه تراکتورسازی از برنامه هایش برای جذب سرمربی و بازیکنان طراز اول خارجی خبر داد.

محمدرضا زنوزی مالک گسترش فولاد تبریز توانست در مزایده باشگاه تراکتورسازی برنده شده و مالکیت این باشگاه را در اختیار بگیرد.
به گزارش نامه نیوز، زنوزی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره علت خرید امتیاز تراکتورسازی و برنامه هایش برای این تیم صحبت کرد که در ادامه می خوانید:
به خواست مسئولان و هواداران عزیز در مزایده شرکت کردم. آمدم تا مثل یک هوادار به باشگاه تراکتورسازی کمک کنم.
قرارداد واگذاری صد در صدی سهام تراکتورسازی انجام شد و فقط مراحل انتقال مانده که در حال برگزاری است.
۱۰ روزی هست که کار انتخاب سرمربی را با بررسی گزینه‌های خارجی آغاز کرده‌ایم و حتی با چند گزینه هم صحبت کرده‌ایم. از امروز هم کارمان را به طور رسمی شروع کردیم و و می خواهیم هر چه سریع تر سرمربی را انتخاب کنیم. گزینه سرمربیگری تراکتورسازی بک مربی طرار اول اروپایی یا آمریکای جنوبی خواهد بود. برای سرعت بخشیدن به کارمان و برای اینکه تمرینات را زودتر آغاز کنیم با چند گزینه لیگ برتری نیز مذاکره کرده‌ایم تا کار خود را در تمرینات آغاز کنند و در ادامه هم زیر نظر همان مربی خارجی که انتخاب می‌شود در کادرفنی فعالیت کنند.
در مورد بازیکن این تصمیم را داریم که بهترین ها را جذب کنیم و در زمینه خارجی هم بازیکن طراز اول می‌خواهیم. بازیکنانی می‌خواهیم که تا به حال از خارج به ایران نیامده باشند. در مورد بومی و غیر بومی هم باید بگویم که ما می‌خواهیم تراکتورسازی را برای قهرمانی ببنیدیم. حتی برای آسیا هم برنامه داریم و می‌خواهیم بعدها در آسیا هم مقام کسب کنیم. به همین دلیل با جذب بازیکنان خوب و مربیان خوب می توانیم به هدف مان برسیم.
امروز باید به فوتبال به چشم صنعت فوتبال نگاه کنیم. دنیا به فوتبال نگاه اقتصادی دارد و من می‌خواهم از باشگاه استفاده کرده و در میانه راه به سهام اوراق بهادر وارد شویم و سهام تراکتورسازی را به هواداران فروخته و وارد این صنعت شویم.
برنامه ای برای تغییر نام تراکتورسازی نداریم اما این تیم متعلق به هواداران است و هر طور آنها بخواهند من تصمیم می‌گیرم.
برای برگزاری دیدارهای خانگی خوشبختانه در مجموعه ما امکانات خوبی وجود دارد و این بستگی دارد که هواداران تا چه حد از ما استقبال خواهند کرد. با توجه به تعداد زیادی هواداران تراکتورسازی فکر نمی‌کنم این کار در ورزشگاه گسترش فولاد انجام شود اما  اگر تماشاگران کم باشند برای بازی‌ها به ورزشگاه گسترش فولاد می‌رویم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر