1

گزینه استقلال و تکذیب ارائه درخواست یک و نیم میلیاردی

  • کد خبر : 252566
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۳۰

مهاجم مدنظر استقلال اخبار منتشره درباره درخواست سنگین مالی برای عقد قرارداد با این تیم را رد کرد.

مسئولان استقلال اخیرا مذاکره ای با مرتضی آقاخان یکی از بازیکنان خوب فصل گذشته پیکان داشتند اما فعلا توافقی حاصل نشد.
به گزارش نامه نیوز، در این خصوص عنوان شد که آقاخان برای عقد قرارداد در حدود یک و نیم میلیارد تومان درخواست کرده که با مخالفت استقلالی ها مواجه شده است.
وی با انتشار متنی به شرح زیر نسبت به این خبر واکنش نشان داد:
خدمت همه دوست‌داران فوتبال به خصوص هواداران فهیم و با فرهنگ استقلال که طی این مدت به هر طریقی نسبت به من لطف داشتند و امیدوارم اگر قرار و قسمت این بود که افتخار پوشیدن پیراهن تیم بزرگ استقلال را داشته باشم بتوانم این محبت را جبران کنم، بگویم بعد از هجمه‌های ناحق و نادرست این چند روز علیه من که گفته شد از استقلال درخواست مالی بالایی داشته‌ام ذکر چند نکته را لازم دیدم تا هواداران این تیم و دیگر اهالی فوتبال در جریان آن باشند.
در جلسه‌ای که با آقای پندار توفیقی داشتم و جا دارد از ایشان بابت راهنمایی های برادرانه‌شان تشکر کنم، در فضایی کاملا صمیمی در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم و اصلا در مورد مسائل مالی بحث آنچنانی نشد که حالا این چنین صحبت‌هایی مطرح می شود.
در این جلسه که بسیار دوستانه و صمیمی تا پاسی از شب به طول انجامید، تنها پیشنهادهایی از طرف مدیر برنامه‌های من به آقای توفیقی داده شد که بیشتر در قالب صحبت‌های مقدماتی بود و قرار شد در جلسه بعد در این مورد صحبت شود و به هیچ عنوان شروط مالی سخت و دشواری از سوی بنده گذاشته نشد که بعضی از دوستان اینچنین صحبت‌هایی را مطرح می کنند.
همیشه برای من نام باشگاه و هواداران آن که بدون چشم‌داشت به چیزی در سرما و گرما کنار تیمشان هستند، ارزش بالایی دارد چراکه آنها هستند که به بازیکن و نام باشگاه اعتبار، بزرگی و جلا می‌بخشند.
به استحضار همه هواداران استقلال که من را مورد لطف خودشان قرار دادند، می‌رسانم همیشه در مذاکرات مسائل مالی اولویت سوم و چهارم من بوده و هست، حالا چه برسد که این باشگاه، باشگاهی همچون استقلال باشد؛ تقاضا دارم به حواشی توجه نکنید و قطعا اگر قسمت به پوشیدن پیراهن استقلال باشد، بهترین تصمیم گرفته خواهد شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252566

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر