1

مشکلی با ۹۰ به ۱۰ شدن تماشاگران در داربی‌ها نداریم/ شیری نیم فصل به پرسپولیس می‌آید

  • کد خبر : 252725
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

حسین خبیری اعلام کرد: هنوز فیفا و CAS رای خود را درباره بخشیده شدن پرسپولیس از محرومیت در پنجره نقل و انتقالات اعلام نکرده‌اند.

حسین خبیری

حسین خبیری اعلام کرد: هنوز فیفا و CAS رای خود را درباره بخشیده شدن پرسپولیس از محرومیت در پنجره نقل و انتقالات اعلام نکرده‌اند.

به گزارش افق نیوز، حسین خبیری، سرپرست تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: ما مشکلی با ۹۰ به ۱۰ شدن ظرفیت ورزشگاه آزادی در بازی‌های داربی نداریم. ما در همه شهرها هواداران خاص خود را داریم و اگر در تهران نیز چنین اتفاقی بیفتد آمادگی پر کردن ورزشگاه را داریم.

او افزود: در شهرستان‌ها نیز اگر تیم‌ها توانایی پر کردن ورزشگاه را با توجه به استاندارد بودن زمین‌های‌شان دارند ما باز هم مشکلی با این قضیه نخواهیم داشت. هر تیمی باید از میزبانی خود استفاده کند. داربی هم فرقی نمی‌کند و اگر این اتفاق بیفتد کار خوبی است. ما هم از چنین وضعیتی استفاده خواهیم کرد. به هر حال اگر در طول فصل حساب کنیم برای دو تیم شرایط یکسان خواهد بود.

خبیری درباره پاسخ CAS مبنی بر محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اظهار کرد: موضوع پنجره نقل و انتقالات مبحثی است که توسط مدیریت باشگاه در حال پیگیری است. تغییر وکیلی که این موضوع را پیگیری می‌کرد از همان ابتدا و زمانی که گرشاسپی مدیریت عامل پرسپولیس را بر عهده گرفت، صورت گرفت. این مساله چیز جدیدی نیست و گاهی اوقات شیطنت‌هایی توسط اصحاب رسانه صورت می‌گیرد. این که ۱۲ شب خبری منتشر می‌شود مبنی بر جواب رد فیفا و CAS به درخواست بخشیده شدن پرسپولیس در حالی که این دو نهاد هنوز پاسخ رسمی ندادند کار قشنگی نیست. شاید حتی این اتفاق هم بیفتد اما انتشار خبر بدون مرجع رسمی فکر نمی‌کنم کار درستی باشد.

سرپرست پرسپولیس درباره بازگشت شیری به پیکان در صورت بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، تصریح کرد: توافق به گونه‌ای با این بازیکن صورت گرفته است که وی تا پایان نیم فصل نخست به پیکان باز گردد و از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252725

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر