1

پیاده شدن برخی افراد از قطار انقلاب به خاطر برخی آفت‌های درونیشان است/شرق و غرب ما برای انقلابی‌ها دام پهن کرده‌اند

  • کد خبر : 252742
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

حجت الاسلام تقوی گفت: روح کلی انقلابی گری به معنای روح کلی یک مسلمان متعهد بوده و پیاده شدن برخی افراد از قطار انقلاب به خاطر برخی آفت‌های درونیشان است.

روح کلی انقلابی گری به معنای روح کلی یک مسلمان متعهد است / انقلابی‌های پشیمان در دام فریب شرق و غربحجت الاسلام تقوی گفت: روح کلی انقلابی گری به معنای روح کلی یک مسلمان متعهد بوده و پیاده شدن برخی افراد از قطار انقلاب به خاطر برخی آفت‌های درونیشان است.
حجت‌الاسلام سید رضا تقوی دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان پیرامون انقلابی‌گری اظهار کرد: روح کلی انقلابی گری به معنای روح کلی یک مسلمان متعهد است. انسان وظیفه شناس، مسئول و متعهد نسبت به جامعه و دین و دیگران همگی باهم حاصلش انقلابی گری می‌شود.

وی افزود: انقلابی بودن به معنای وظیفه شناس و با دقت عمل کردن بوده که مفهوم و مصداق یک مسلمان واقعی و انقلابی است. انسان اگر به وظایفش عمل کند در واقع موضوعی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد. شناسه انقلابی گری است.

تجویز انقلابی گری باید به دقت انجام گیرد
دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: سستی، بی حالی، بی مسئولیتی، بی قیدی باید نصیب جوانان ما نشود و آن‌ها نباید از مسیر خود دور شوند و تجویز انقلابی گری باید به دقت انجام گیرد در این صورت وظیفه انقلابی گری انجام شده است. اگر جز این باشد، علاوه بر اینکه دشمن بر ما غلبه کند بی خیالی  نیز  بر ما غلبه پیدا می کند.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به اینکه چرا انقلابی نماندن باعث ضربه زدن به نظام می‌شود، گفت: سستی و رخوت باعث از دست رفتن کشور‌های اسلامی شد. چگونه می‌شود استعمار بر ما غلبه کند و مسلمانان به این روزگار برسند؟ بی توجهی و بی قیدی و حساس نبودن جواب آن است.

آفت باعث خارج شدن انقلابی‌ها شد
وی ادامه داد: انقلاب آفت خودش را دارد. وقتی آفت‌های انسان نظیر غفلت، نسیان، جهل و اوج او را فرا می‌گیرد باعث منحرف شدن انسان می‌شود و کسانی که از خط انقلاب خارج شدند آفت آن‌ها بر خودشان غلبه کرده است.
انقلابی‌های پشیمان در معرض دیدند
دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و دیگران که از انقلاب منحرف شدند توسط یکی از آفاتی انحراف پیدا کردند که شب و روز به دنبال به دام انداختن ما است.

حجت‌الاسلام تقوی در پایان خاطر نشان کرد: کم نیستند کسانی که از راه انقلاب خارج شده‌اندو به نوعی جزء انقلابی‌های پشیمان محسوب می شوند همواره در معرض دیدند و خیلی‌ها از آنها که در دام فریب شرق و غرب گرفتار شده‌اند و یا در حال گرفتار شدن هستند، همیشه از اشتباهات خود پیرامون انقلاب صحبت می‌کنند.

گفتنی است  مقام معظم رهبری در دیداری ۳ ساعته  با دانشجویان علاوه بر گوش سپاردن به مطالبات آنها وارد بحث اصلی خود یعنی چگونگی «انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن» شدند و محقق شدن این امر را  منوط به داشتن «نظام انقلابی و اسلامی»، «جامعه  اسلامی و  انقلابی »،دولت اسلامی وتمدن انقلابی و اسلامی دانستند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر