1

واکنش سرپرست پرسپولیس نسبت به صحبت‌های فتاحی

  • کد خبر : 252763
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بهتر بود سازمان لیگ توجیه قانع‌ کننده‌تری برای درج نکردن ستاره پرسپولیس عنوان می‌کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بهتر بود سازمان لیگ توجیه قانع‌ کننده‌تری برای درج نکردن ستاره پرسپولیس عنوان می‌کرد.
حسین خبیری واکنش سرپرست پرسپولیس نسبت به صحبت‌های فتاحی

افق نیوز/ حسین خبیری درباره اظهارات سعید فتاحی مبنی بر این که عرف نیست تیمی که ۱۰ بار قهرمان شده است، روی پیراهنش ستاره درج کنند، اظهار کرد: تا به حال که تیمی به این افتخار دست پیدا نکرده است تا ببینیم عرف است یا خیر. تا به حال تیمی جز پرسپولیس نتوانسته ۱۰ بار در لیگ قهرمان شود. پس چگونه رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ می‌گوید عرف نیست؟

وی افزود: ستاره پرسپولیس هم در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است و هم AFC این موضوع را تایید کرده است. ما از طریق نامه کتبی هم به سازمان لیگ این موضوع را توضیح داده‌ایم. برایم جالب است که چطور AFC که مرجع بالاتری است این موضوع را تایید می‌کند، اما سازمان لیگ می‌گوید که عرف نیست!

خبیری در پایان در پایان اظهار کرد: بهتر بود آقای فتاحی توجیه دیگری برای درج نکردن ستاره پرسپولیس را عنوان می‌کردند و یا حداقل می گفتند فراموش کرده‌ایم. نه این که بگویند به خاطر این که عرف نیست این ستاره درج نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252763

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر