1

علی دایی در آستانه مربیگری در ترکیه و چین

  • کد خبر : 252829
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

به گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای سرمربی سایپا به صورت مخفیانه مذاکراتی با دو باشگاهی که خواهان او هستند داشته است و ممکن است از سایپا راهی باشگاه دیگری شود و فصل آینده هدایت یک تیم خارجی را عهده‌دار شود.

به گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای سرمربی سایپا به صورت مخفیانه مذاکراتی با دو باشگاهی که خواهان او هستند داشته است و ممکن است از سایپا راهی باشگاه دیگری شود و فصل آینده هدایت یک تیم خارجی را عهده‌دار شود.

علی دایی مورد توجه چند تیم ترکیه ای و چینی قرار گرفته است.

به گزارش افق نیوز/ علی دایی برای تماشای بازی تیمهای ترکیه و ایران راهی استانبول شده بود تا به قول کی روش تنها حامی تیم ملی در راه جام جهانی باشد. او بعد از یک دهه فعالیت در عرصه مربیگری فوتبال ایران و تجربه قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی جام حذفی حالا ممکن است از سایپا راهی باشگاه دیگری شود و فصل آینده هدایت یک تیم خارجی را عهده‌دار شود.

حالا رسانه‌های ترکیه‌ای خبر داده‌اند که سفر علی دایی و حضور آقای گل فوتبال جهان در VIP ورزشگاه فاتح تریم در کنار مصطفی دنیزلی، تنها برای تماشای مسابقه تیم‌های ملی ایران و ترکیه نبوده و سرمربی سایپا به صورت مخفیانه مذاکراتی با دو باشگاهی که خواهان او هستند، صحبت‌هایی داشته است.

در خبری که ساعاتی قبل روزنامه‌های صباح و سایت‌های ترک فوتبال و آیجان اسپور منتشر کرده‌اند، آمده که تولاهان تویلو، یک ایجنت فعال در این کشور که انتقال دو سال قبل سجاد شهباززاده به آلانیا اسپور هم توسط او انجام شده بود، دو پیشنهاد از تیم‌های سوپر لیگی ترکیه و چین به علی دایی ارائه کرده ولی سرمربی سایپا فعلا زمان خواسته تا این تیم‌ها را مورد بررسی قرار دهد و نظر نهایی خود را اعلام کند.

علی دایی در زمان بازیگری یکی از سردمداران حضور بازیکنان ایرانی در فوتبال اروپا بود و حالا شاید در امر مربیگری هم تابوشکنی بزرگی داشته باشد و بتواند به عنوان یک مربی ایرانی به تیمهای متمول چینی یا رو به پیشرفت ترکیه ترانسفر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252829

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر