1

خواهیم دید تحریم‌های ایران چه اندازه قدرتمند است

  • کد خبر : 252856
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

رئیس جمهور آمریکا در اظهار نظر جدید خود درباره تصمیمش برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه کشورمان، گفت: خواهیم دید این تحریم‌ها چقدر قدرتمند هستند.

ترامپ

رئیس جمهور آمریکا در اظهار نظر جدید خود درباره تصمیمش برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه کشورمان، گفت: خواهیم دید این تحریم‌ها چقدر قدرتمند هستند.

به گزارش افق نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار با یک مقام کره شمالی در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا رهبر کره شمالی متعهد به خلع سلاح هسته‌ای است، گفت: بله، فکر می‌کنم همین‌طور است اما من به او گفته‌ام که ما هنوز تحریم‌هایی علیه شما داریم که بسیار قدرتمند هستند. ما تا زمانی که آنها این کار (خلع سلاح هسته‌ای) را انجام ندهند تحریم‌ها را حفظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: این تحریم‌ها بسیار قدرتمند هستند. شما شاهد قدرت آنها در جاهای دیگر نیز بودید. خواهید دید تحریم‌ها وقتی پای ایران به میان می‌آید چقدر قدرتمند هستند. خواهید دید که این تحریم‌ها با ایران چه می‌کند.

ترامپ همچنین گفت: بنابراین، ما تحریم‌هایی داریم اما به دنبال روزی هستم که بتوانم تحریم‌ها علیه کره شمالی را بردارم.

رئیس جمهور آمریکا کمتر از یک ماه پیش اعلام کرد که از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌شود و تحریم‌ها علیه تهران را بازمی‌گرداند. این در حالی است که دیگر طرف‌های توافق، یعنی انگلیس، فرانسه و آلمان به علاوه روسیه و چین تاکید کرده‌اند که متعهد به ادامه پایبندی‌شان به این توافق هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252856

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر