7

بعد از عقد قرارداد در تمرینات شرکت می‌کنم/ بار فنی کرانچار خیلی بالاست

  • کد خبر : 252889
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

مربی تیم فوتبال المپیک کشورمان اعلام کرد که بعد از عقد قرارداد رسمی با فدراسیون فوتبال در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال المپیک کشورمان اعلام کرد که بعد از عقد قرارداد رسمی با فدراسیون فوتبال در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.
رضا شاهرودی بعد از عقد قرارداد در تمرینات شرکت می‌کنم/ بار فنی کرانچار خیلی بالاست

افق نیوز/ رضا شاهرودی در مورد توافق با تیم فوتبال المپیک ایران گفت: قبلاً هم گفته‌ام که خوشحال می‌شوم تا برای فوتبال کشورم قدم بردارم و حالا هم احساس خوبی دارم که می‌خواهم در تیم المپیک فعالیت کنم. به‌عنوان مربی تلاش می‌کنم تا وظیفه‌ام را به بهترین شکل انجام دهم و هدفم کمک به کادر فنی و همچنین انتقال تجربیاتم به جوان‌های تیم است.

 

مربی تیم فوتبال المپیک کشورمان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است در تمرینات تیم المپیک شرکت کند، عنوان کرد: قرار است به‌زودی قراردادهای اعضای کادر فنی امضا شود. آقای استیلی در این زمینه پیگیر است و بعد از عقد قرارداد در تمرینات شرکت می‌کنم.

 

وی در مورد اینکه آیا تیم المپیک می‌تواند با مربیگری کرانچار بعد از سال‌ها به المپیک صعود کند، تصریح کرد: کرانچار مربی با تجربه‌ای است که در جام جهانی هم مربیگری کرده است و کارنامه خوبی دارد. بار فنی کرانچار بالاست و بازیکنان ایرانی هم استعداد و توانایی زیادی دارند. ما تلاش می‌کنیم به هدف‌مان برسیم و رسیدن به المپیک دور از دسترس نیست. باید خیلی خوب و قوی کار کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر