0

بانک ها ۹۰درصد اعتبارات اشتغال‌ مددجویان کمیته امداد را پرداختند

  • کد خبر : 252921
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

رئیس کمیته امداد گفت: بانک‌های عامل در سال ۹۶ به ۹۰ درصد تعهداتشان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) عمل کردند.

به گزارش افق نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدپرویز فتاح با اشاره اینکه از هشت سال گذشته بانک ملت حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به مددجویان این نهاد تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی پرداخت کرده است، افزود: تعهد بانک ملت سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان بود اما در نهایت ۳۵۰ میلیارد تومان از این رقم محقق شد.
وی با اشاره به اینکه بانک‌های عامل در سال ۹۶ به ۹۰ درصد تعهدات‌شان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد عمل کردند، ادامه داد: امسال تعهد بانک ملت در زمینه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است که با این مبلغ می‌توان برای ۱۲ هزار مددجوی کمیته امداد فرصت شغلی ایجاد کرد.
رئیس کمیته امدادبا تاکید بر اینکه اختصاص منابع مالی قرض‌الحسنه به اشتغال نیازمندان باید افزایش یابد، اضافه کرد: سال گذشته بانک ملت رتبه دوم را در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد در میان سایر بانک‌ها کسب کرد.
فتاح با بیان اینکه تامین مسکن برای نیازمندان امر مهمی است، اظهار کرد: مشارکت بانک ملت در زمینه ساخت مسکن برای محرومان قابل تقدیر است اما انتظار می‌رود این رقم بیش از ۱۵ واحد مسکونی باشد.
مدیرعامل بانک ملت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ارزش ۱۰۱ هزار جفت کفش اهدایی این بانک معادل ۲٫۵ میلیارد تومان است، گفت: این تعداد کفش که با هدف عمل به شعار امسال (حمایت از کالای ایرانی) از تولیدکنندگان داخلی تهیه می‌شود توسط کمیته امداد میان دانش‌آموزان نیازمند پنج استان سیستان و بلوچستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان توزیع می‌شود.
محمد بیگدلی با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان فقط وظیفه کمیته امداد نیست بلکه سایر سازمان‌ها نیز باید در این زمینه فعال باشند اعلام کرد: امسال بانک ملت، ساخت ۱۵ واحد مسکونی در مناطق محروم برای مددجویان کمیته امداد را متقبل شده است.
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر اینکه این بانک متعهد به پرداخت کامل اعتبارات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به مددجویان در سال جاری است، افزود: از محل پرداخت این اعتبارات تاکنون ۱۱ هزار خانوار مددجو به خودکفایی رسیده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252921

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر