1

واکنش گرشاسبی به خریدهای نیمه شب استقلال و جدایی ستاره های پرسپولیس!

  • کد خبر : 253063
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به بازیکنان آزاد تیم گفتیم برای مذاکره بیایند و آنهایی که نیامدند مهم نیست چون کسی را به زور نگه نمی‌داریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به بازیکنان آزاد تیم گفتیم برای مذاکره بیایند و آنهایی که نیامدند مهم نیست چون کسی را به زور نگه نمی‌داریم.
گرشاسبی
حمیدرضا گرشاسبی واکنش گرشاسبی به خریدهای نیمه شب استقلال و جدایی ستاره های پرسپولیس!

افق نیوز/ حمیدرضا گرشاسبی در مورد اولتیماتوم ۴۸ ساعته باشگاه پرسپولیس به کمال کامیابی‌نیا و اینکه این بازیکن فقط تا امروز فرصت دارد تا به پیشنهاد این باشگاه جواب مثبت دهد، عنوان کرد: نظر خاصی در این مورد ندارم. مذاکرات‌مان را با بازیکنان آزاد تیم انجام دادیم و فرصتی هم برای آنها برای پاسخ دادن‌شان تعیین کردیم. اگر نیامدند هم مشکلی پیش نمی‌‌آید و مهم نیست چون ما به زور کسی را نگه نمی‌داریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چنانچه حضور فرشاد احمدزاده در باشگاه لهستانی منتفی شود او شانسی برای بازگشت به پرسپولیس خواهد داشت یا نه؟ گفت: در مورد بازیکنی که از تیم رفته صحبتی نمی‌کنیم و کاری به او نداریم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مذاکرات با سروش رفیعی برای بازگشت به این تیم خاطرنشان کرد: اجازه دهید در مورد نفرات مدنظرمان هیچ صحبتی نکنیم چرا که اگر ما از بازیکنی نام ببریم آن وقت یکسری دنبال آنها افتاده و کار ما را خراب می‌کنند. ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم و کارمان را بی‌سروصدا پیش می‌بریم تا انشاالله اتفاقات خوبی رخ دهد. برای ما اولویت نفرات آزاد خودمان هستند و اگر رفتنی شدند آن وقت نفرات دیگری جانشین‌شان خواهند شد.

 

گرشاسبی در واکنش به نگرانی‌های هواداران بابت آینده پرسپولیس در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت: دغدغه هواداران را درک می‌کنیم و اتفاقا دغدغه ما بیشتر از آنهاست. سعی می‌کنیم کارمان را با وجود مشکلاتی که در مسیرمان قرار دارد پیش ببریم.

 

وی راجع به اینکه عده‌ای می‌گویند  برخی باشگاه‌ها (بخوانید استقلال!) با رسانه‌ای کردن خرید‌های تیم‌شان در نیمه شب به نوعی خواسته‌اند با توجه به محرومیت پرسپولیس بازیکنان جدید خود را به رخ باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بکشند، اظهار داشت: این مسائل مهم نیست. اجازه دهید آنها از این کارشان خوشحال باشند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم اردوی خود را در کدام کشور اروپایی برگزار خواهد کرد؟ گفت: در این مورد وقت کافی داریم و برانکو هم هنوز به ما اعلام نکرده که در کجا اردوی خارجی خود را برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر