2

خدمات ویژه امداد خودرو سایپا در طرح ویژه لیالی قدر و ارتحال حضرت امام (ره)

  • کد خبر : 253068
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

شرکت امداد خودرو سایپا به مناسبت تقارن شب های قدر و بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ویژه ای را از ۱۳ لغایت ۱۸ خرداد ماه به زائران و مسافران ارائه می دهد.

به گزارش سایپا نیوز، بهزاد پناهی مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع) و ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی با بیان مطلب فوق گفت: همزمان با برگزاری مراسم شب های قدر و سالگرد رحلت حضرت امام (ره) شرکت امداد خودرو سایپا جهت رفاه حال زائران شهرهای زیارتی و حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، طرح خدمات امدادی ویژه ای را در ۶ روز اجرا می‌کند.

پناهی اظهار داشت: علاوه بر به کارگیری ناوگان امدادی در شهرها و محورهای مواصلاتی کشور که همواره به زائران و مسافران خدمات امدادی ارائه می‌دهند؛ به دلیل تقارن لیالی قدر و ایام ارتحال و حضور هموطنان در اماکن زیارتی کشور این طرح را گسترده تر از پیش اجرا خواهند کرد. به طوری که پوشش دهی خدمات امدادی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ۵۷ پایگاه ویژه ثابت، سیار و شبانه روزی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و شهرهای زیارتی سرعت و کیفیت بهتری خواهد یافت.

وی افزود: امدادخودرو سایپا چون سال های گذشته ضمن هماهنگی ها و همکاری های لازم با ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) نسبت به تشکیل تیم های بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد های امدادی اطراف حرم مطهر و مسیرهای منتهی اقدام کرده است.

پناهی خاطر نشان کرد: خدمت رسانی امدادی به تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خردادماه به صورت رایگان خواهد بود.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر