1

«رونالدو» بی‌توجه به ماندن یا رفتن/ تمرکز «کریس» روی جام جهانی

  • کد خبر : 253148
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

ساعت۲۴-کریس رونالدو هیچ توجهی به موضوع ماندن یا جدایی از رئال مادرید ندارد و تمام تمرکزش را روی جام جهانی روسیه گذاشته است.

به نظر کریس رونالدو صحبت و بحث درباره آینده‎اش در تیم فوتبال رئال مادرید را پشت سر گذاشته و همه تمرکزش روی رقابت‎های جام جهانی است.

حدود یک هفته پیش بود که مهاجم پرتغالی رئال مادرید پنجمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان را بالای سر برد و بعد از آن به کمپ تمرینی تیم ملی کشورش ملحق شده تا برای حضور در رقابت‎های جام جهانی روسیه آماده شود.

اما در این شرایط مطالبی که درباره او منتشر می‏‌شود عمدتا درباره آینده‌‏اش در رئال مادرید است و این که در این تیم می‌‏ماند یا از آن جدا می‏‌شود. اما خود رونالدو به نظر این موضوع را کاملا فراموش کرده و روی جام جهانی متمرکز است.

او بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: در روزهای آینده در این باره صحبت خواهم کرد، بازی کردن برای مادرید عالی بود، اما نمی‎توانم اطمینان دهم که در این تیم به کارم ادامه خواهم داد، در زندگی همه چیز پول و عنوان نیست.

تصاویر ثبت شده از او در اولین جلسه تمرینی پرتغال اما نشان می‌‎دهد که مدام خنده بر لب دارد و با هم‎تیمی‎ها شوخی و خنده می‏‌کند. واضح است او آینده‏‌اش در باشگاه را نادیده گرفته و صحبت در این باره را هم در کیف اوکراین رها کرده تا در ذهنش فقط جام جهانی را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253148

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر