2

بارها گفته‌ایم در امداد هیچ چیز محرمانه‌ای جز اطلاعات فردی مددجویان نداریم

  • کد خبر : 253162
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

رئیس کمیته امداد امام(ره) نوشت: در طول سه سال گذشته بارها و بارها تأکید کرده‌ام که امداد امام(ره) اولویت خود را رسیدگی به امور محرومین داخل کشور می‌داند و در برون‌مرزها صرفا به پیاده‌سازی مدل سازمانی کمیته امداد اقدام می‌کند.

خبرگزاری فارس: کمیته امداد  اولویت خود را رسیدگی به امور محرومین داخل کشور می‌داند

 پرویز فتاح در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: از ابتدای حضورم در کمیته امداد، سرمایه اصلی امداد را اعتماد مردم دانستم و تأکیدم بر افزایش آن بوده است.

بارها گفته‌ایم در امداد هیچ چیز محرمانه‌ای جز اطلاعات فردی مددجویان نداریم و همه چیز باید شفاف باشد.

خود و همکارانم را موظف کردم که به طور منظم عملکرد امداد را گزارش دهیم و برگزاری نشست‌های خبری متعدد، تولید مستندهای تصویری و برگزاری تورهای خبرنگاری و عکاسی در مناطق محروم بخشی از این اقدامات بوده است.

همچنین در طول سه سال گذشته بارها و بارها تأکید کرده‌ام که امداد امام(ره) اولویت خود را رسیدگی به امور محرومین داخل کشور می‌داند و در برون‌مرزها صرفا به پیاده‌سازی مدل سازمانی کمیته امداد به صورت خودگردان (کمک‌های مردمی همان کشور برای نیازمندانش) اقدام می‌کند و به نوعی با این کار ضمن صدور ارزش‌های انقلاب، نام و یاد امام راحل زنده و جاوید می‌ماند.

قول داده‌ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده‌ایم و خواهیم ماند. افزایش میزان مشارکت مردم در طرح‌های مختلف کمیته امداد در سال‌های اخیر نیز مؤید این موضوع است که از این بابت قدردان مردم نیکوکار ایران هستیم.

اکنون که توفیقات کمیته امداد امام۰ره) باعث سرخوردگی و عصبانیت آنان شده، انجام برخی شیطنت‌های هدایت‌شده از آن سوی مرزها و سعی در ایجاد خدشه بر اعتماد مردم عزیز به کمیته امداد آن هم در ایام مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در آستانه روز جهانی قدس، ضرورت هوشیاری ملت عزیز ایران و همراهی بیش از پیش آنان را نمایان می‌کند و ما نیز مصمم‌تر از گذشته در مسیر پر خیر و برکت کمک به نیازمندان و محرومین گام برخواهیم داشت.

مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.

سید پرویز فتاح

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253162

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر