1

استقلال برای تیم‌های خواهان حسینی قیمت گذاشت/ ۷ میلیارد بدهید ببرید

  • کد خبر : 253261
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲

یکی از مسوولان باشگاه استقلال درخصوص پیشنهادات حسینی اعلام کرده که این بازیکن پیشنهادات مالی بسیار خوبی دارد اما شفر مخالف جدایی وی است و ما برای اینکه این بازیکن را از دست ندهیم،برای جدایی‌اش مبلغ مالی سنگینی را قرار داده‌ایم.

یکی از مسوولان باشگاه استقلال درخصوص پیشنهادات حسینی اعلام کرده که این بازیکن پیشنهادات مالی بسیار خوبی دارد اما شفر مخالف جدایی وی است و ما برای اینکه این بازیکن را از دست ندهیم،برای جدایی‌اش مبلغ مالی سنگینی را قرار داده‌ایم.
سید حسین حسینی استقلال برای تیم‌های خواهان حسینی قیمت گذاشت/ 7 میلیارد بدهید ببرید

افق نیوز/ این روزها همه در تب و تاب جام‌جهانی هستند و اکثر طرفداران فوتبال دوست دارند هرچه زودتر این مسابقات شروع شود تا در فصل گرم تابستان بتوانند بازی‌های تیم‌های محبوب خود را تماشا کنند. البته در این بین تیم‌هایی هم هستند که در هیاهوی جام‌جهانی چراغ خاموش به دنبال جذب مهره‌های مورد نیاز خود برای حضور هرچه قدرتمندانه‌تر در مسابقات لیگ فصل آینده هستند.

باشگاه سپاهان و استقلال تیم‌هایی هستند که با سرعت هرچه تمام‌تر با یاران مورد نظر خود توافق کرده و مدیران این تیم‌ها با بازیکنان عکس یادگاری می‌گیرند. باشگاه استقلال توانسته تا حدودی بازیکنان مورد نیاز وینفرد شفر را جذب کرده و پس از نهایی کردن قرارداد آنها به فکر تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته خود باشند.

وریا غفوری و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که شفر خواهان حضور دوباره آنها در تیم شده و از مدیران باشگاه خواسته هر طور شده آنها را برای فصل بعد برای حضور دوباره در تیم مجاب به ماندن کند. حسین حسینی دیگر دروازه‌بان استقلال که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانست رکورد کلین‌شیت را نیز بعد از سال‌ها به نام خود کند، از اکثر تیم‌های ایرانی پیشنهاد دارد. البته این بازیکن یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد که در آن هیچ بندی مبنی بر جدایی توافقی نیز وجود ندارد اما پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال چندی پیش در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که مذاکراتی را با حسینی داشته و قرار است این بازیکن به زودی قرارداد خود را به مدت پنج سال دیگر با استقلال به امضا برساند. البته باشگاه تراکتورسازی نیز خواهان حضور این بازیکن بود که با حضور محسن فروزان این امر منتفی شد. سپاهان اصفهان نیز که سرمربی آن را امیر قلعه‌نویی برعهده دارد بارها خواهان حضور این بازیکن شد اما با جذب پیام نیازمند، این باشگاه نیز از جذب حسینی منصرف گردید.

یکی از مسوولان باشگاه استقلال درخصوص پیشنهادات حسینی اعلام کرده که این بازیکن پیشنهادات مالی بسیار خوبی دارد اما شفر مخالف جدایی وی است و ما برای اینکه این بازیکن را از دست ندهیم، برای جدایی‌اش مبلغ مالی سنگینی را قرار داده‌ایم. بر این اساس هر تیمی که بخواهد حسینی را جذب کند باید مبلغ هفت میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کند تا ما با جدایی وی موافقت کنیم. با همه این تفاسیر و با توجه به اینکه در ایران بعید به نظر می‌رسد که تیمی توانایی پرداخت چنین مبلغی را داشته باشد، حسینی باز هم در خدمت استقلال خواهد ماند تا دوباره در جنگ با مهدی رحمتی کاپیتان آبی‌پوشان، دروازه‌بان اصلی استقلال در لیگ هجدهم باشد.

 

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر