1

توضیحات معاون باشگاه استقلال درباره انتقال نورافکن به بلژیک

  • کد خبر : 253343
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

معاون ورزشی باشگاه استقلال توضیحاتی درباره انتقال امید نورافکن به تیم شارلروای بلژیک داد.

توضیحات معاون باشگاه استقلال درباره انتقال نورافکن به بلژیک

 معاون ورزشی باشگاه استقلال توضیحاتی درباره انتقال امید نورافکن به تیم شارلروای بلژیک داد.

به گزارش افق نیوز/ پندار توفیقی در صفحه اجتماعی خود نوشت: همونطور که همه عزیزان بهتر از این حقیر بخاطر دارند در فصل شانزدهم نیم فصل اول امید نورافکن عزیز عمدتا نیمکت نشین و حتی سکونشین بود. اولین نفر من با ایشون تماس گرفتم و ازش خواستم بیان دفتر من تا راه حلی برای مشکل پیش آمده بین ایشون و کادر فنی پیدا کنیم (خود امید گواه این مسئله است والبته مدیر برنامه های ایشون آقای سعادتی). با وساطت این حقیر و هم چنین ورود آقای افتخاری به موضوع و حل و فصل شدن داستان – امید به ترکیب برگشت و البته نه در پست دفاع چپ بلکه بعنوان هافبک دفاعی.

از نیم فصل جلسات متعددی با مدیربرنامه های ایشون و خود بازیکن در دفتر من تشکیل گردید که سرمربی محترم وقت آقای منصوریان هم حضور داشتند. با توجه به اینکه در انتهای فصل بازیکن آزاد بودند – در خصوص مدت زمان قرارداد، و حق ترانسفر دست باشگاه کاملا بسته بود. جلسات در نیم فصل بی نتیجه ماند. امید بازیکن آزاد بود و طبق استعلامات مدیر برنامه ایشون از برزیل و اروپا پیشنهاد داشتند.

من به همراه سرمربی محترم وقت آقای منصوریان به منزل مدیر برنامه بازیکن رفتیم و مدیر برنامه ایشون رو قانع کردیم که یک فصل در استقلال بماند و بعد جدا شود. البته در این مدت به هر روشی با امید پیش رفتیم و به هر کلامی، ما را به جلسه با مدیر برنامه هدایت کردند. درنهایت در جلسه ای با حضور مدیر عامل و سرمربی وقت ، امید و اقای سعادتی و من – قرارداد نوشته شد. من از اقای سعادتی خواستم که قرارداد دوساله باشد به دو هدف: یک در صورت نداشتن پیشنهاد جدی سال بعد هم در استقلال بماند و دوم اینکه در صورت جدایی حق ترانسفر و حق رشد را مطالبه کنیم.

مدیر برنامه های ایشون در ابتدا بشدت مخالفت کردند و در نهایت بشرطی حاضر به عقد قرارداد دوساله شدند که مبلغ ۵۰ هزار دلار بعنوان رضایت نامه قید شود. بحث و جدل بالا گرفت و ایشون اعلام کردند قراردادهمان یکسال و تمام. ( اقای سعادتی می توانند شهادت بدهند و البته اقای منصوریان و اقای افتخاری) بدین ترتیب قرارداد امید دوساله شد و در انتهای فصل اول در صورت پیشنهاد خارجی با پرداخت ۵۰ هزار دلار آزاد شوند. اصرار بیشتر مدیران منجر به جدایی امید در همان زمان می شد که بازیکن آزاد هم بودند.

اینکه در چنین مذاکراتی با بازیکن آزاد – دو راه بیشتر وجود ندارد یا پذیرفتن برخی شرایط ناخواسته استفاده از بازیکن در طول فصل و یا عدم توافق و جدایی بازیکن. اگر از عملکرد امید نورافکن راضی بوده اید پس تصمیم درستی گرفته شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253343

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر