1

شکست اسراییل بااتحاد مسلمانان ممکن می شود

  • کد خبر : 253349
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰:۱۶

فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس در دمشق گفت: شکست اسراییل در گروه یکپارچگی و اتحاد مسلمانان است.

به گزارش افق نیوز/ مقداد در این آیین که توسط سفارت ایران در دمشق برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب افزود: حیات رژیم صهیونیستی با حمایت از تروریست ها ادامه یافته اما محور مقاومت مانع از رسیدن کمک های آنها به عوامل تروریستشان شده است.
معاون وزیر خارجه سوریه از رژیم اشغالگر قدس به عنوان یک ‘رژیم ناپایدار و نامشروع در منطقه’ که ‘تمام منطقه را ناامن کرده ‘نام برد.
وی از امام خمینی (ره) و حافظ اسد به عنوان دو شخصیت برجسته یاد کرده و گفت: این دو شخصیت راهی را آغاز کردند که نابودی اسراییل را نزدیک کرده است.
مقداد گفت: مسلمانان باید بدانند که هزینه سازش با این رژیم جعلی بیش از هزینه مقاومت است و به همین دلیل باید با این رژیم مقابله کرد.
براساس این گزارش، ‘جواد ترکابادی’ سفیر ایران در سوریه نیز در این آیین ضمن ایراد سخنانی از شکل گیری رژیم صهیونیستی به عنوان توطئه ای علیه جهان اسلام نام برد.
ترکابادی تاکید کرد: تهران متحد راهبردی حاکمیت سوریه است و از مردم این کشور در مقابله با گروه های تکفیری تروریستی حمایت و پشتیبانی می کند.
وی گفت: ایران با حکومت سوریه هم پیمان است زیرا اهدافی که امروز توسط این کشور دنبال می شود با اهداف تهران همسو است.
نماینده دستگاه دیپلماسی کشورمان در سوریه تصریح کرد: حکومت سوریه بر استقرار هویت ملی و تمامیت سرزمینش تاکید دارد که جمهوری اسلامی نیز با آن موافق است.
سفیر ایران در سوریه افزود: هدف ایران اسلامی قدرتمند و با صلابت بودن متحدان راهبردیش است تا آنها نیز بتوانند تمامیت مرزها و اراضی خود را حفظ کنند.
ترکابادی تاکید کرد: دشمنان درصدد گسترش توطئه در منطقه هستند تا مشکلات و نا امنی همچنان ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه این سیاست ها را قبول ندارد و اجازه نمی دهد اینگونه توطئه ها توسط دشمنان محقق شود.
سفیر ایران در سوریه گفت : ایران اسلامی در امور داخلی دیگر کشورها دخالت نکرده، اما چشمان خود را همچنان باز دارد و همه مسائل را به خوبی رصد می کند.
وی بیان داشت : ایران در ارتباط با تعامل کشورها در صدد جذب است و یکی از ابزارهای آن رسانه ها هستند.
سفیر ایران در سوریه گفت: در مسئله بحران سوریه، واقعیت این است که حساسیت را دشمنان به وجود آوردند زیرا یک زمینه از قبل وجود داشته و فتنه گران از آن سوء استفاده کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر