1

جنایات صهیونیست‌ها شراره‌های خشم جهان اسلام علیه اسرائیل را شعله‌ورتر کرد

  • کد خبر : 253391
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات رژیم جعلی صهیونیستی شراره ‌های خشم جهان اسلام علیه اسرائیل غاصب را شعله ورتر کرد.

علی اکبر کریمی از روز جهانی قدس به عنوان یک ابتکار ارزشمند و راهبردی امام راحل (ره) برای محکوم کردن جنایات ددمنشانه مستکبران عالم یاد کرد و افزود: در تداوم دشمنی های آمریکا و اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، طرح انتقال سفارت آمریکا به بیت ‌المقدس از سوی دولت آمریکا عملی شده است و روز جهانی قدس امسال فرصت مناسبی برای واکنش امت اسلام علیه این اقدام رییس جمهور دیوانه آمریکا و رژیم خبیث اسرائیل و محکومیت این طرح ننگین بود.

وی ادامه داد: وقتی جز چند کشور ناشناخته هیچ کشوری جز آمریکا حاضر به انتقال سفارت خود به بیت المقدس نشده است این امر نشان دهنده حمایت همه جانبه و بی چون و چرای آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان ناقض حقوق بشر و غده سرطانی در منطقه است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از روز قدس به عنوان روز اعتراض به پایمال شدن حقوق بشر در فلسطین تعبیر کرد و گفت: خشم و انزجار جهان اسلام در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با سر دادن فریادهای ضداستکباری موجب تقویت امید و قوت قلب در دل مردم مظلوم فلسطین برای رهایی از چنگال مستبدان عالم شد.

وی با اشاره به نابودی داعش به عنوان حاشیه امنی برای تشدید جنایات اسرائیل علیه مظلومان منطقه، اظهار کرد: نابودی داعش ثمره آرایش قدرت جبهه مقاومت و مجاهدان راستین مکتب اسلام بود که موجب شد تا حاشیه امن اسرائیل از بین برود و مستکبران عالم بدانند که امت اسلامی اتحاد خود را در برابر جنایات زورگویان به نمایش خواهند گذاشت.

کریمی از مسئله فلسطین به عنوان یک موضوع مورد توجه در سطح جهان و نزد همه آزادیخواهان جهان یاد و تصریح کرد: صدای واحد امت اسلامی در روز جهانی قدس ضمن تاکید بر لزوم تشکیل دولت اسلامی در تمام سرزمین فلسطین، هیمنه پوشالی اسرائیل و غاصبان فلسطین را در هم می‌شکند.

وی با انتقاد از سکوت مجامع و سازمان ‌های بین ‌المللی در برابر جنایاتی که در فلسطین و نوار غزه صورت می ‌گیرد، گفت: منافع مجامع بین المللی در حمایت از مردم فلسطین نیست از این رو سکوت اختیار کرده و در مقابل کشتار بی ‌ رحمانه فلسطینی ها و جنایات رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.

این نماینده مردم در خانه ملت از روز قدس به عنوان فرصتی برای فریاد مظلومیت مردم فلسطین یاد کرد که هیچگاه از اذهان امت اسلام فراموش شدنی نیست و گفت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن دفاع از مظلومیت فلسطین بیانگر آن است که دشمن اصلی جهان اسلام اسرائیل جنایتکار است و ملت ایران دوشادوش آزادیخواهان جهان با سر دادن فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بر این مسئله تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر