2

فسخ یک طرفه قرارداد فروش هواپیمای بوئینگ را پیگیری می کنم

  • کد خبر : 253441
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به منافع ملت ایران گفت: از تمام ظرفیت های قانونی برای پیگیری فسخ یک طرفه قرارداد فروش هواپیما توسط شرکت بوئینگ آمریکا استفاده خواهیم کرد.

به گزارش افق نیوز «عباس آخوندی» در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: در این شرایط نباید مایوس شویم زیرا پیش از این شرایط بدتری را پشت سر گذاشته‌ایم و قطعا می‌توانیم از این شرایط هم عبور کنیم.
وی ادامه داد: در این شرایط نباید دچار شتاب‌زدگی و رفتارهای احساسی شویم و باید بتوانیم از تمام ظرفیت های قانونی خود استفاده کنیم تا راهی پیش پای مردم بگذاریم.
وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره روز قدس با بیان این که اعمال زور مستقیم از سوی کشور آمریکا تداوم نخواهد داشت و نمی‌تواند این شرایط را ادامه دهد، گفت: این اقدامات می‌تواند جهان را با تهدیدهای بسیار جدی مواجه کند.
وی افزود: ملت‌ها باید آگاهانه در عرصه جهانی حضور یابند و در مقابل اعمال زور مستقیم آمریکا مواضع خود را اعلام کنند.
آخوندی اضافه کرد: این، موضوعی است که می‌تواند تعادل جهانی را حفظ کند.
وی در عین حال اتحاد در کشور بین جناح‌ های مختلف را مهم خواند و گفت: در شرایط سختی قرار داریم و با یک تهدید جدی و اعمال زور مستقیم مواجه هستیم، بنابراین باید اتحاد درونی در این شرایط حفظ شود و بتوانیم از تمام ظرفیت‌های قانونی خود استفاده کنیم.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: نباید از هیچ ظرفیت قانونی‌ چشم‌پوشی کنیم، در این شرایط، اتحاد می‌تواند ما را از بحران‌ها نجات دهد.
وی در باره خروج امریکا از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) هم گفت: معمولا در شرایط سخت و اعمال تحریم از سوی قدرت بزرگ که یک نوع تهدید جدی محسوب می‌شود واکنش هایی به وجود می‌آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253441

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر