1

آکادمی بدون مربی استقلال در فاصله ۲ روز تا پایان نقل و انتقالات!/چه کسی بازیکنان تیم‌های پایه را انتخاب می‌کند؟

  • کد خبر : 253511
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

در حالی که تنها دو روز تا پایان نقل و انتقالات تیم‌های پایه باقی مانده مربیان تیم‌های پایه این باشگاه مشخص نشده و مشخص نیست چه کسی قرار است بازیکنان رده‌های مختلف را انتخاب و به هیات فوتبال معرفی کند.

خبرگزاری فارس: آکادمی بدون مربی استقلال در فاصله 2 روز تا پایان نقل و انتقالات!/چه کسی بازیکنان تیم‌های پایه را انتخاب می‌کند؟

به گزارش افق نیوز، در حالی که چندی پیش باشگاه استقلال اعلام کرد سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال به همراه علی جباری، پندار توفیقی، جواد قراب، محمد سعیدی، مهدی عبدیان قرار است به عنوان اعضای هیات امنای آکادمی استقلال فعالیت کنند اما از آن روز(اول خرداد) هیچ اتفاق جدیدی در آکادمی این باشگاه رخ نداده است!

نکته عجیب اینجا است که گودرز حبیبی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال انتخاب و صادق ورمزیار به عنوان سرپرست انتخاب شد، اتفاقی که کمی عجیب بود زیرا این سوال به وجود آمد که اگر عملکرد ورمزیار در مدیریت آکادمی خوب بوده چرا به جای او شخص دیگری معرفی شد و اگر وی خوب کار نکرده چرا به هر قیمتی در این آکادمی حفظ شده است؟ بعد از این انتخاب‌ها حتی تست‌گیری هایی در چند قسمت تهران برگزار شد اما با اعتراض مدیر جدیدآکادمی به این اتفاقات از تست‌گیری‌ها جلوگیری به عمل آمد. نکته عجیب‌تر اینجا است که هنوز مربیان آکادمی استقلال معرفی نشده‌اند و تنها از آرش برهانی به عنوان سرمربی جوانان استقلال نام برده شد که مهاجم سابق استقلال این روزها در تهران حضور ندارد و مشخص نیست تکلیف سرمربیان دیگر تیم‌ها چه خواهد شد.

هیات امنای آکادمی باشگاه استقلال در حالی از روز اول خرداد مشخص شده که به گفته مسئولان هیات فوتبال استان تهران مهلت نقل و انتقالات بازیکنان رده پایه تا روز  ۲۱ خرداد ماه خواهد بود و طی دو روز آینده باید اسامی بازیکنان تمامی رده‌های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به هیات فوتبال ارائه شود!حال این سوال به وجود می‌آید که چه کسی بازیکنان تیم‌های پایه استقلال را در حالی که مربیان آنها انتخاب نشده‌اند انتخاب کرده و قرار است به هیات فوتبال معرفی کند؟!

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص با گودرز حبیبی تماس گرفت که وی گفت: امروز قرار بود جلسه‌ای تشکیل شود ولی باز هم خبری نشد، به من اعلام کردند قرار است فردا جلسه برگزار کنند.من هم از اتفاقات بی خبر هستم و فقط برایم سوال است که این هیات امنا که تشکیل شده چه کاری انجام می‌دهد؟

وی در پاسخ به این سوال که زمانی تا پایان نقل و انتقالات تیم‌های پایه نمانده و چه کسی قرار است بازیکنان را انتخاب و معرفی کند گفت: این را از خود دوستان سوال کنید!زمانی تا پایان نقل و انتقالات نمانده است، قرار بود مربیان را هم به ما معرفی کنند که تا امروز این کار صورت نگرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253511

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر