2

باید با کمک داور ویدیویی سازگار شویم

  • کد خبر : 253557
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

«یولن لوپتگی» سرمربی تیم ملی اسپانیا به شاگردانش در مورد آماده سازی خود برای مطابقت با فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) و استفاده مناسب از وقفه های پیش آمده پس از درخواست ویدیو چک هشدار داد.

به گزارش افق نیوز/ شبکه تلویزیونی «ESPN» روز شنبه در گزارشی نوشت: اسپانیا در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جمعه پیش رو به مصاف پرتغالی می رود که از ابتدای فصل گذشته در لیگ داخلی خود از فناوری کمک داور ویدویی استفاده کرده است.
این در حالیست که این فناوری قرار است از فصل آینده در لالیگا اسپانیا مورد استفاده قرار گیرد و این بدان معناست که تعداد انگشت شماری از ملی پوشان اسپانیا چنین تجربه ای دارند.
لوپتگی در آستانه بازی دوستانه تیمش مقابل تونس گفت: این فناوری برای پرتغال آشنا و برای اسپانیا ناآشناست؛ زمانی که بازی متوقف می شود بدلیل عدم آشنایی ما با این نوع توقف ها، می بایست اطمینان حاصل کنیم که برای بهره بردن از موقعیت احتمالی پیش آمده و گردش مجدد توپ کاملا متمرکز هستیم؛ چرا که نمونه هایی از عملکرد درست و نادرست این فناوری مشاهده شده است.
بر این اساس؛ رییس کمیته داوران اسپانیا نیز روز دیروز (جمعه) در جلسه ای توجیهی؛ توضیحاتی را در مورد نحوه عملکرد این فناوری به ملی پوشان این کشور ارائه داد.
لوپتگی علاوه بر این در مورد مصدومیت «دنی کاواخال» بازیکن باشگاه رئال مادرید تصریح کرد: باید از او حمایت کنیم، او پله پله در حال پشت سر گذاشتن مراحل ریکاوری است؛ مشخص نیست که کارواخال به بازی اول یا دوم می رسد یا خیر اما او بدون شک آمادگی خود را به دست می آورد.
تیم ملی اسپانیا در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی که به میزبانی روسیه برگزار می شود؛ طبق قرعه در گروه (بی) با تیم های پرتغال، مراکش و تیم ملی کشورمان دیدار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253557

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر